سارا خادم‌الشریعه در بوندس لیگای آلمان
سارا خادم‌الشریعه شطرنج باز کشورمان در مصاحبه جدید خود ادعا کرده است که بزودی در بوندس لیگای آلمان به رقابت خواهد پرداخت.

حضور سارا خادم‌الشریعه در بوندس لیگای آلمان

سارا خادم‌الشریعه، دختر شطرنج‌باز کشورمان که در سال‌های اخیر توانسته با عملکرد درخشان خود به رتبه‌های بالایی در رده سنی جوانان و امید حتی در سطح جهان دست پیدا کند، مدتی است که با یک مربی فرانسوی به کار خود ادامه می‌دهد.

او که با یک افت مقطعی مواجه شده بود و در چند مسابقه عملکرد خوبی نداشت، روش کاری خود را تغییر داده و قصد دارد به روزهای اوج بازگردد. این دختر شطرنج‌باز اعلام کرده قرار است از هفته آینده در بوندسلیگای آلمان مسابقه دهد؛ اتفاقی که پیش از این برای هیچ‌کدام از نمایندگان ایران سابقه نداشته است.

خادم‌الشریعه درخصوص آخرین وضع تمرینات و مسابقات خود گفت: «در حال حاضر تمریناتم را با مربی فرانسوی که دارم دنبال می‌کنم. آخرین مسابقه‌ای که در آن شرکت داشتم، اکسین کاپ در آمل بود که پس از مدت‌ها مسابقات خوبی داشتم.»

او حضورش را در بوندس لیگای آلمان قطعی دانسته است: «از شنبه همین هفته در مسابقات شطرنج بوندس لیگا در آلمان حضور دارم. فکر می‌کنم تجربه خوبی برای من باشد و بتواند به پیشرفت من کمک کند.» باید دید شرکت در مسابقات سطح بالای اروپایی چقدر به پیشرفت دوباره استادبزرگ شطرنج زنان ایران کمک می‌کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی