سونامی در کشتی: استعفای اعضای شورای فنی کشتی آزاد
ابراهیم جوادی یکی از اعضای شورای فنی کشتی آزاد اعلام کرد با توجه به استعفای رسول خادم ما نیز استعفای خود را از حضور در این شورا اعلام می‌کنیم چرا که با این شرایط نمی‌توان کار کرد.

استعفای اعضای شورای فنی کشتی

رسول خادم رییس فدراسیون کشتی دقایقی قبل به دنبال فشارهای زیاد در رابطه با موضوع قرار نگرفتن کشتی‌گیران ایران مقابل اسرائیل و عدم ورود مسئولان سیاسی و ورزشی درخصوص تعیین تکلیف این موضوع، از سمت خود استعفا کرد.

ابراهیم جوادی عضو شورای فنی کشتی آزاد در همین رابطه اعلام کرد: من و دیگر اعضای شورای فنی کشتی آزاد نیز از سمت خود استعفا می‌دهیم و با این شرایط حاضر به کار نیستیم. خادم چند روز است که این موضوع را بارها گوشزد کرده که مسئولان درباره حضور نیافتن کشتی‌گیران و ورزشکاران ایران مقابل حریفان اسرائیلی تصمیم‌گیری کنند و هر تصمیمی که دارند را علنا به نهادهای بین‌المللی ورزش اعلام کنند اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت و همین امر باعث شد خادم از سمت خود استعفا بدهد.

وی افزود: خادم به عنوان یک قهرمان جهان و المپیک نمی‌توانست دائما دروغ بگوید و هزار دوز و کلک بزند تا کشتی‌گیرش محروم نشود. او تا چه حد باید خود را در اتحادیه جهانی کوچک کند و به آن‌ها التماس کند تا کشتی ایران محروم نشود. خادم کسی نیست که با این شرایط بتواند کار کند.

جوادی خاطرنشان کرد: مسئولان هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق مهم نداشتند و هیچ اقدامی صورت ندادند. آن‌ها هر تصمیمی که می‌گیرند را باید به نهادهای بین‌المللی ورزش اعلام کنند تا تکلیف یکسره شود و همه ما مجبور به دروغ گفتن نباشیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir