تکذیب خبر خداحافظی عادل غلامی از تیم ملی والیبال
درحالی که خبرهایی مبنی بر خداحافظی عادل غلامی از تیم ملی والیبال منتشر شده است اما در واقع غلامی خواست تا مدتی در کنار خانواده اش باشد و استراحت کند و به تیم ملی بازخواهد گشت.

خداحافظی عادل غلامی همیشگی نیست

چند ماه قبل پس از حواشی مربوط به اردوی تیم‌ ‌ملی، عادل غلامی از لیست کولاکوویچ کنار گذاشته شده بود که این هفته با پایان مسابقات لیگ، سرمربی تیم ملی والیبال تصمیم داشت در اردوهای جدید تیم ملی از غلامی دوباره دعوت کند اما دیشب (شنبه) خبرهایی مبنی بر خداحافظی عادل غلامی، سرعتی زن با تجربه تیم‌ ‌ملی والیبال شنیده شد و به نظر می‌رسید این ملی‌پوش دعوت به تیم ملی را نپذیرفته است.

در همین خصوص امیر خوشخبر ، سرپرست تیم‌ ‌ملی والیبال در گفت‌وگویی، درباره خداحافظی غلامی از تیم‌ ‌ملی والیبال، اظهار کرد: دیروز (شنبه) عادل غلامی در جلسه‌ای که با ایگور کولاکوویچ داشت، خواستار مدتی استراحت شد. این در حالی بود که به اعتقاد سرمربی تیم‌ ‌ملی دوران تنبیه عادل غلامی به پایان رسیده و چون در حال‌ حاضر شرایط خوبی دارد، او می‌تواند به تیم‌ ‌ملی دعوت شود، اما در صحبتی که این دو با هم داشتند، غلامی اشاره کرد که می‌خواهد مدتی در کنار خانواده‌اش حضور داشته باشد و به استراحت بپردازد.

خوشخبر تصریح کرد: مطمئن باشید این خداحافظی غلامی همیشگی نیست و او تنها مدتی به خواست خود از تیم‌ ‌ملی به دور خواهد ماند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir