رسول خادم به دیدار وزیر ورزش رفت
رسول خادم پس از دیدار با صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت.

دیدار خادم با وزیر ورزش

رسول خادم رییس فدراسیون کشتی روز گذشته  با حضور در کمیته ملی المپیک با رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک پیرامون مهمترین موانع پیش روی کشتی، حواشی اخیر درباره کاهش بودجه کشتی از سوی این کمیته و راهکارهای کسب موفقیت هر چه بیشتر برای حضور در رویدادهای پیش رو دیدار و گفت‌وگو کرد.

پس از این دیدار، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از خادم خواست نزد وزیر ورزش و جوانان بروند تا نشستی سه جانبه در جهت حل اختلافات موجود میان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان برگزار شود که بر این اساس رسول خادم به همراه رییس کمیته ملی المپیک در محل وزارت ورزش جلسه‌ای را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند.

در این جلسه خادم و سلطانی‌فر گلایه‌ها و مشکلات موجود میان طرفین و راه‌های حل این اختلافات را بسیار صریح بیان کرده‌اند و برگزاری این جلسه نتایج بسیار خوبی به لحاظ حمایت هر چه بیشتر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از رشته کشتی و تعامل هر چه بیشتر میان طرفین برای موفقیت ورزش اول ایران داشته است.

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه دیدار بسیار خوبی میان رسول خادم و مسئولان ورزش برگزار شد و رییس کمیته ملی المپیک، بانی دیدار و گفت‌وگوی رو در رو میان خادم و وزیر ورزش و جوانان شد. این دیدار مطمئنا نتایج بسیار خوبی برای ورزش ایران خواهد داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir