البته غلامپور یادش نیست که تشکیل زودهنگام اردوی ملی به دلیل بازی با ایسلند است نه اردن!!!
  
به گزارش گل، همه می دانند که بهزاد غلامپور هیچ علاقه ای به افشین قطبی ندارد چراکه جایگزینی اوبه جای دایی ، باعث بیکاری چندماهه آقا بهزاد شد!

مربی دروازه بانهای استقلال در انتقاد از تشکیل اردوی تیم ملی به پانا گفت:متاسفانه فقط منشور اخلاقی و جریمه ها در فوتبال ما حرفه ای است و الا چیز دیگری حرفه ای نیست. نمی دانم چرا در تشکیل اردوی تیم ملی اینقدر عجله داشتند. بازی با اردن که این حرفها را ندارد. تیم مهد کودک های ایران هم اردن را می برد!

غلامپور در ادامه می گوید: می آیند لیگ را به صورت بسیار فشرده برگزار می کنند. آیا این حرفه ای است؟ الان ما لیگ نداریم بلکه به اصطلاح یک کاپ است که هر چه زودتر می خواهند تمامش کنند. اینگونه بازیهای فشرده برای ایتالیا و انگلیس و اسپانیا است نه ایران. ما هنوز یک توپ مشخص در لیگمان استفاده نمی شود. یک جا با نایک بازی می کنند یک جا با آدیداس یک جا با توپ پلاستیکی و هر تیمی یک توپ دارد.

مربی دروازه بان های استقلال در مورد اشتباه وحید طالب لو در گل اول راه آهن گفت: محسن قهرمانی گفت توپ از دست دروازه بان ما رها شده و او دوباره گرفته و این خطا است. در بازی قبل از آن داور یک چیز دیگری می گفت. به نظرم این سلیقه ای بود و برای طالب لو تجربه شد که دیگر این اشتباه را انجام ندهد.

غلامپوردرپایان با خوشبینی نسبت به شرایط استقلال گفت: اتفاق خاصی نیفتاده و ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم. چیزی را از دست نداده ایم. مطمئن باشید اگر حاشیه ها بگذارند امسال هم قهرمان می شویم.وی افزود: برخی نمی خواهند استقلال امسال قهرمان شود و تمام تلاش خود را در این کار انجام می دهند. من در پایان فصل با دلیل و مدرک می گویم چه کسانی هستند.تازه خوب است الان در رده سوم جدول هستیم و فاصله ای تا صدر نداریم. اگر ته جدول بودیم تماشاگران چه کار می کردند؟

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goal.com