مرد ولزی پیشنهاد فولام را پذیرفته است.
 
  مارک هیوز در آستانه مربی‌گری فولام است. او گفته کریگ بلامی را به عنوان اولین خرید خود می‌خواهد.

این باشگاه لیگ برتری پس از مذاکره با مربی سابق منچسترسیتی، بلکبرن و تیم ملی ولز در 48 ساعت گذشته، به او پیشنهاد مربی‌گری داده است. همچنین به او گفته شده همان 15 میلیون پوند بودجه‌ای که قرار بود در اختیار مارتین یول قرار بگیرد به او داده خواهد شد.

خبر انتصاب مارک هیوز به زودی تایید خواهد شد.

با وجود آن که محمد الفاید، رییس هیئت مدیره باشگاه فولام و آلیستیر مکینتاش، مدیر اجرایی باشگاه قصد ندارند ساختار مربی‌گری تثبیت‌شده فولام را تغییر دهند، اما انتظار می‌رود هیوز با خود مارک باون، کوین هیچکاک و ادی نیجویچکی، دستیاران همیشگی‌اش را با خود به فولام بیاورد. اما گلین هاجز، دیگر دستیار هیوز به فولام نخواهد آمد.

ری لوینگتون، مربی موقت فولام که به تازگی تیم را از اردوی سوئد بازگردانده و مایک کلی، مربی دروازه‌بان‌های تیم احتمالا به روی هاجسون، مربی سابق فولام خواهند پیوست که هدایت لیورپول را در دست گرفته است.

هیوز که پس از جدایی هاجسون در لیست فولام قرار داشت، ابتدا گفت که اگر باشگاه شرایط او را برآورده سازد و او بتواند کادر فنی مورد علاقه خود را به باشگاه بیاورد هدایت فولام را خواهد پذیرفت.

این درخواست هیوز ابتدا باعث شد فاید و مکینتاش او را از لیست خود کنار بگذارند، اما پس از آن که آنها نتوانستند یول را از آژاکس به خدمت بگیرند، دوباره با هیوز تماس گرفتند و گفتند حاضرند تقاضاهایش را برآورده سازند.

با تغییراتی که هیوز در کادر فنی فولام به وجود می‌آورد و با توجه به این که هاجسون دوست دارد همکاران سابقش را به لیورپول ببرد، به نظر می‌رسد تغییرات عمده‌ای در لیورپول در راه باشد.

هیوز 46 ساله مشکلی از نظر شرایط شخصی با فولام ندارد، هرچند که مجبور است خانواده‌اش را از شمال غربی کشور به فولام در حوالی لندن بیاورد.

اولین کار او تلاش در بازار نقل و انتقالات خواهد بود. فاید گفته از او پشتیبانی لازم را به عمل خواهد آورد. گفته می‌شود هیوز به مالک فولام گفته دوست دارد بلامی را برای چهارمین بار در تیم خود داشته باشد. مهاجم منچسترسیتی که در سیتی و بلکبرن و البته تیم ملی ولز زیر نظر هیوز کار کرده بود، خواهان جدایی از سیتی است. با این حال دستمزد او می‌تواند برای فولام مشکل‌ساز باشد. پردرآمدترین بازیکن فولام تنها 40 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد.

هیوز پس از اخراج در دسامبر گذشته از منچسترسیتی بیکار مانده بود، اما حالا مقامات فولام او را در لیست گزینه‌های خود بالاتر از سون گوران اریکسون، اوتمار هیتسفلد و یورگن کلینزمن قرار داده‌اند.

تجربه او در لیگ برتر و موفقیتی که در بلکبرن – باشگاهی با بودجه مشابه فولام – به دست آورد برای الفاید بسیار مهم بود.

الفاید قصد عجله در انتخاب مربی جدید تیمش را نداشت، اما تنها دو هفته و نیم تا لیگ برتر مانده و زمان برای حضور در بازار دارد به سرعت سپری می‌شود.

این باشگاه غرب لندنی مقدمات حضور استیو سیدول از استون ویلا و رابرت گرین از وستهم را فراهم کرده و در صورت رفتن مارک شوارتزر به آرسنال آنها را خواهد خرید. از سوی دیگر به نظر می‌رسد فولام دیگر علاقه‌ای به خرید دیوید جیمز نداشته باشد.
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com