سرود رسمی پرسپولیس
سازنده سرود پرسپولیس با اعلام توافقی که با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است، خبر از عرضه قریب‌الوقوع سرود رسمی پرسپولیس داد که هواداران در انتظار تهیه آن هستند.
داریوش خواجه نوری که علاوه بر آهنگسازی برای این اثر، مسائل اجرایی آن را پیگیری می‌کند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: انتشار و عرضه رسمی این سرود به دلایلی به تعویق افتاد، اما آنچه اکنون اهمیت دارد، این است که این سرود و فیلمی که در جریان تهیه آن از بزرگان پرسپولیس گرفته شده است و به طور حتم جذابیت‌های بسیاری برای هواداران دارد به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پس از جلسه‌ای که طی روزهای اخیر با آقای پروین داشتیم، حالا کاملا امیدوار هستیم که این سرود به زودی در اختیار تمام پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت تا باشگاه بزرگ پرسپولیس صاحب سرود رسمی خود باشد که تلاش شده است هم از جهت شعر و موسیقی یک اثر فاخر باشد و هم به جهت حضور بزرگان و ستاره‌های تاریخ پرسپولیس در ایجاد اثر و هنرنمایی به اثری خاص و ماندگار تبدیل شود. بعد از توافق صورت گرفته، در ذهن ما بود که بتوانیم این سرود و ترانه را اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت عرضه کنیم اما تلاش بر این است که خیلی زودتر از این همه چیز برای نوروز آماده شود.

گفتنی است؛ سرود پرسپولیس در دو بخش شعر و موسیقی است که به سبک پاپ تنظیم شده است. این سرود اولین بار در فروردین سال 1390 پیش از دربی بزرگ پایتخت در ورزشگاه آزادی پخش شد که مورد توجه قرار گرفت. خالق شعر این سرود شاعر فرهیخته و خوش قریحه کشورمان عبدالجبار کاکایی است. در این اثر بسیاری از بازیکنان و مربیان شاخص تاریخ پرسپولیس حضور پیدا کرده‌اند که از آن جمله باید به علی پروین، محمود خوردبین، علی دایی، مجتبی محرمی، مهدی مهدوی‌کیا، مجتبی کرمانی مقدم، افشین پیروانی، علی انصاریان، فرشاد پیوس، محمد پنجعلی، بهروز سلطانی، محسن عاشوری، رضا شاهرودی، محمد خاکپور، ادموند بزیک، سپهر حیدری، نیما نکیسا، مصطفی دنیزلی و حمید درخشان اشاره کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
ممنوع‌ الخروجی بازیکنان پرسپولیس
نامزد خوش شانس رونالدو!
علی دایی در كنار مریلا زارعی+ تصاویر
ناگفته‌های همسر عابدزاده
دلتنگی محسن مسلمان+ عکس