واکنش علی پروین
علی پروین در مورد تعدیل در باشگاه پرسپولیس گفت: ما با همه بچه‌ها در باشگاه با هر دردسری که شد تسویه‌حساب کردیم و به خاطر همین از قبل، از آنها خواستیم برای همکاری در آینده به ما فرصت دهند.
علی پروین درباره تصمیم امروز باشگاه برای تعدیل نیرو اظهار داشت: قبل از اینکه سر کار بیاییم متوجه شدیم در باشگاه پرسپولیس پرسنل دچار مشکلاتی هستند. به همین دلیل وقتی که یا علی گفتیم و کار را شروع کردیم با هر ترفندی که شده پولی ردیف کردیم و از خجالت این بچه‌ها با تسویه حساب کامل درآمدیم.

وی افزود: همان جا بود که اعلام کردیم با همه تسویه حساب کردیم و برای آینده با آنها بعدا گفت‌وگو خواهیم کرد. ما خدای ناکرده به دنبال این نیستیم که نان کسی را آجر کنیم اما همه مشکلات باشگاه را می‌دانند. هر کس که سر کار بیاید حقوقش را می‌خواهد به همین دلیل گفتیم اجازه دهید تا انتهای هفته که تکلیف همه چیز روشن خواهد شد همین طور رو به جلو برویم و تکلیف این موضوع که آیا نیاز به چند پرسنل داریم را بعدا روشن خواهیم کرد.

پروین ادامه داد: دادن حقوق پرسنل مبلغ کمی نیست ما باید طوری در باشگاه برنامه‌ریزی کنیم که دچار مشکل نشویم و زندگی این بنده‌خداها هم به مشکل نخورد. به خاطر همین چون نخواستیم شرمنده این افراد شویم به آنها اعلام کردیم با توجه به  تسویه حساب انجام شده و شرایط باشگاه فعلا تا آخر هفته بروند تا ببینیم خدا چه می‌خواهد اگر آنها را خواستیم به آنها اطلاع می‌دهیم در غیر اینصورت همه شرایط باشگاه را می‌دانند. ما نخواستیم خدای ناکرده از این بنده خداها کار بکشیم و بعد شرمنده آنها در خصوص پرداخت‌ها باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
تعدیل نیروهای باشگاه پرسپولیس
پیروزی اوساسونا برابر آلمریا
پیروزی مارسی در لاشامپیونه
تصاویر صفحه نخست روزنامه های ورزشی 1393/01/16
فرگوسن استاد دانشگاه شد