بازیکنان برزیلی پرسپولیس امروز (شنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس با محمدحسین نژادفلاح دیدار داشته و از او خبرهای خوبی شنیدند.

"گابریل" و "تادو" امروز در باشگاه حضور پیدا کردند تا پیگیر بلیت پرواز خانواده‌هایشان شوند و در این ارتباط با محمد حسین‌ نژادفلاح دیدار کردند. نژادفلاح در ابتدای این دیدار به این دو بازیکن برزیلی گفت: چند روز پیش در اردو این مسئله را مطرح کردید که گفتم حل می‌شود. این کار انجام شده است و خانواده‌های شما بامداد سه‌شنبه در تهران خواهند بود.

وی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: برای من قابل تحسین است که شما اینقدر خانواده دوست هستید، چون ما ایرانی‌ها هم اینگونه هستیم. این موضوع برای من به قدر فوتبالی که بازی می‌کنید و عملکردتان باارزش است. برای ما باعث خوشحالی است که شما تا این حد به خانواده پایبند باشید.

وی سپس به مسئولان باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، این موضوع را پیگیری کنند تا در غیاب بازیکنان، ضمن حضور در فرودگاه، شرایط انتقال آنها از فرودگاه به محل اسکانشان را فراهم آورند.

دو بازیکن برزیلی پرسپولیس در روز‌های اخیر بارها از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستار فراهم کردن مقدمات سفر خانواده‌هایشان به تهران شده بودند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com