نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان
پرسپولیس برای چندمین بازی در این فصل در دقایق پایانی گل خورد تا ایوانکوویچ نخستین شکست خود را با سرخ‌ها تجربه کند.

در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود که این دیدار در پایان با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید. هادی نوروزی 44 برای پرسپولیس و مهدی شریفی در دقیقه 85 و لوسیانو پریرا (94) برای سپاهان گلزنی کرد.

نیمه نخست

دقیقه 10: روی ارسال هادی نوروزی که از سمت چپ انجام شد، مدافعان سپاهان توپ را برگشت دادند اما توپ برگشتی به مهرداد کفشگری رسید و او نیز با یک ضربه زیبا دروازه سپاهان را هدف قرار داد اما دخالت شهاب گردان باعث شد توپ به کرنر برود.

دقیقه 19: روی پاس خوب مهدی طارمی، محمد نوری درون محوطه جریمه با گردان تک به تک شد اما عکس‌العمل خوب دروازه‌بان سپاهان باعث شد او نتواند دروازه سپاهان را باز کند.

دقیقه 34: یاران پرسپولیس حرکت زیبایی را پشت محوطه جریمه انجام دادند که در نهایت مهدی طارمی با شهاب گردان تک به تک شد اما ضربه پای راست او از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 36: یاران سپاهان روی یک پرتاب اوت فرصت خوبی را برای گلزنی به دست آوردند. پس از اینکه اوت روی دروازه پرسپولیس پرتاب شد، روی شلوغی محوطه جریمه این تیم مهدی شریفی فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد. او توانست با یک شوت زیبا دروازه پرسپولیس را هدف قرار دهد اما جای‌گیری خوب محمد نوری روی خط دروازه مانع از به ثمر رسیدن این گل شد.

دقیقه 40: هادی نوروزی پشت محوطه جریمه سپاهان یک فرصت خوب شوت‌زنی به دست آورد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: پرسپولیس روی ارسال خوب از سمت چپ دروازه سپاهان به وسیله هادی نوروزی به گل رسید. سانتر نوراللهی پس از رد شدن از همه مدافعان در مقابل دروازه گردان به نوروزی رسید و او با یک شوت سرضرب گل نخست را برای میزبان به ثمر رساند.

در آغاز نیمه دوم این دیدار بازی متعادلی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما سپاهانی که یک گل عقب بودند با طراحی حملاتی روی دروازه پرسپولیس قصد داشتند گل خورده را جبران کند.

نیمه دوم

دقیقه 51: مهدی طارمی در محوطه جریمه تعادل خود را از دست داد اما داور بازی حرکت او را تمارض تشخیص داد و مهاجم سرخپوشان را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 53: مهدی طارمی بازهم در محوطه جریمه روی یک ارسال کوتاه از جناحین صاحب توپ شد اما ضربه او در حالی که تعادل چندانی نداشت از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63: مهرداد کفشگری پشت محوطه جریمه سپاهان موقعیت خوب شوت زنی به دست آورد اما ضربه او با اختلاف بیرون رفت.

دقیقه 65: روی ارسال خوبی که از سمت چپ روی دروازه پرسپولیس انجام شد مهدی شریفی با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما واکنش خوب مکانی باعث شد توپ به گل تبدیل نشود.

دقیقه 76: روی یک پاس خوب برای مهدی شریفی که درون محوطه جریمه ارسال شد او توانست با یک ضربه زیبا دروازه را باز کند اما داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد. در این لحظه کادرفنی و بازیکنان سپاهان به شدت به این تصمیم اعتراض کردند.

دقیقه 85: پس از ارسالی که روی دروازه پرسپولیس انجام شد علی کریمی ضربه سری را زد که توپش روی اشتباه حمیدرضا علی عسگری به شریفی رسید و او توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 94: سپاهانی‌ها که برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به سه امتیاز بازی داشتند دست از تلاش برنداشتند و روی اشتباه محمد نوری توپ به حاج صفی رسید که سانتر خوب او را پریرا با یک ضربه سر تبدیل به گل دوم کرد.

پرسپولیس امروز با ترکیب سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانا، مهدی طارمی، مهرداد کفشگری، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی‌عسگری، احمد نوراللهی، فرناندو گابریل (پیام صادقیان) به میدان رفت.

سپاهان نیز امروز با ترکیب شهاب گردان، محرم نویدکیا، هادی عقیلی، محمدعلی احمدی، عبدالله کرمی، علی کریمی، مهدی شریفی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، لوسیانو پریرا و سوزی موسائف بازی را آغاز کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir