برانکو: پرسپولیس با وجود من حق دفاع مطلق ندارد
سرمربی پرسپولیس پیش از ترک تهران تاکید کرد که گابریل در بازی برابر لخویا نیمکت نشین خواهد بود. او همچنین گفت که تعویض صادقیان در بازی با سپاهان ارتباطی به هدایتی نداشت و او به تجارت خودش مشغول است.

برانکو ایوانکوویچ که در فرودگاه امام (ره) با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد درباره شرایط تیمش پیش از بازی با لخویا گفت: از شرایط موجود راضی هستم و در بهترین اوضاع قرار داریم. محسن بنگر هم به تیم ما اضافه شده است و تمام بازیکنانم را در اختیار دارم. اینکه از او در چه مقطعی از بازی استفاده کنم هنوز مشخص نشده است اما حضور او در تیم ما دلگرمی بزرگی به من می‌دهد. امیدوارم که در بالاترین سطح توانایی خودمان ظاهر شویم و با پیروزی مقابل لخویا به مرحله یک هشتم صعود کنیم.

سرمربی سرخ‌پوشان در رابطه با تغییرات جدید در این باشگاه خاطرنشان کرد: ما اینجا حضور داریم که بازی کنیم طبیعتا آنهایی که در مدیریت قرار دارند به دنبال بهترین راه حل برای باشگاه هستند که به نفع ما باشد و به همین دلیل کسانی به این تیم می‌آیند که این تیم را به دست بگیرند. من مدت کوتاهی است که در پرسپولیس حضور دارم و نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم و فقط یک مربی هستم. این که چه کسانی قرار است اوضاع باشگاه را به دست بگیرد به دولت و حکومت بستگی دارد چرا که مالک اصلی باشگاه هستند و به طور قطع آنها به دنبال یافتن بهترین راه حل هستند.

وی در پاسخ به این سوال که مشکل سه بازیکن این تیم که ممنوع الخروج شده بودند به کجا رسید، گفت: مشکل این سه نفر حل شده است و تمام بازیکنانم را در اختیار دارم.

برانکو در پاسخ به این که در دیدار پرسپولیس و سپاهان جناحین این تیم با مشکلاتی روبرو بود و ممکن است در دیدار با لخویا ضربه بخورند، اظهار کرد: پرسپولیس تیمی نیست که با مشکلی روبرو نباشد در بازی با سپاهان آنها دو شانس گلزنی داشتند که اولی به وسیله یک اوت دستی به دست آمد و دومی را سوشا که با ضربه سر به سمت او آمده بود، گرفت. هر دو گل سپاهان روی اشتباهات بزرگ خود ما به ثمر رسید. درست است که در این بازی شکست خوردیم اما خوش‌بینی خوبی از نظر بازی به دست آورده‌ایم. در آن دیدار شش شانس گلزنی و یک پنالتی که حق ما بود از دست دادیم و بدون شک سزاوار شکست نبودیم. در مصاف با لخویا هم در مقابل تیمی قرار می‌گیریم که قهرمان فعلی و قدرتمندترین تیم قطر است. آنها با شرایط خاصی مقابل ما صف‌آرایی می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس گفت: در این بازی به دنبال سه امتیاز هستیم و به کمتر از آن راضی نمی‌شویم. فلسفه تیم من پیروزی است و من سرمربی‌ای هستم که این فلسفه را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم. باید در نظر بگیریم که همه امکانات را داریم یا نه، پرسپولیس با حضور من حق دفاع مطلق ندارد و فقط باید حمله کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی مقابل سپاهان از گابریل در کناره‌های زمین استفاده کرده بود و به نظر می‌رسید از توانایی‌های او کاسته شده بود آیا این به خاطر عدم شناخت از او بوده و باز هم از او در بازی با لخویا از جناحین استفاده می‌کند، اظهار کرد:‌ او فردا ذخیره تیم ما است و روی نیمکت می‌نشیند.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که منتقدها از تعویض‌های او در بازی با سپاهان ایراد گرفتند و این که آیا نگرانی از این بابت ندارد که در بازی با لخویا از تعویض‌هایش ضربه بخورد؟ گفت‌: منظور شما کدام تعویض بود. چرا باید تعویض گابریل و صادقیان اشتباه باشد؟ بعد از تعویض گابریل دو سانتر به روی دروازه سپاهان انجام دادیم و فقط از روی اشتباهات فردی مقابل این تیم گل خوردیم. باید پرسپولیس تمرکزش را بر روی بازی هجومی قرار دهد و سه فاکتور هجومی، سرعتی و چالاکی را در خود داشته باشد.

وی اضافه کرد: گابریل در این زمینه با مشکلاتی روبرو بود چرا که مصدومیت سرش را با خود به همراه داشت و طبیعی بود که در درگیری‌های زمین کم بیاورد و از طرفی هادی نوروزی هم خیلی عالی بازی کرد.

سرمربی سرخ‌پوشان در پاسخ به این که آیا تعویض صادقیان سفارش و جواب کادوی هدایتی بوده است؟ گفت: بعد از دیدار با النصر هدایتی را ندیده‌ام و او به تجارت خودش مشغول است و اصلا در مسابقه ما و سپاهان حضور نداشت من پیام را به داخل زمین بردم که به خانزاده کمک کند چرا که گابریل نمی‌توانست این کار را انجام دهد. هادی نوروزی هم از سمت چپ تمام نفوذ‌ها را بسته بود و مشکلات ما فقط از سمت راست بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir