احتمال بازگشت سیدجلال حسینی به پرسپولیس
باشگاه الأهلی اعلام کرد که ماندن و یا جدایی سیدجلال حسینی به نظر کرانچار بستگی دارد.

سید جلال حسینی و مجتبی جباری دو بازیکن ایرانی الأهلی قطر هستند که فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشتند البته سیدجلال حسینی بعد از آمدن "زلاتکو کرانچار" در بعضی از بازی‌ها نیمکت نشین شد و همین باعث شده تا زمزمه‌هایی درباره جدایی او از این تیم قطری به گوش برسد.

"خالد شبیب" نائب رئیس باشگاه الأهلی درباره جدایی یا ماندن سید جلال حسینی در این تیم قطری گفت: قرارداد سید جلال حسینی با الأهلی به پایان رسیده است و ماندن و یا جدایی او بستگی به نظر کرانچار دارد. اگر این مربی کروات با ماندن حسینی موافق باشد به زودی قرارداد او را تمدید خواهیم کرد و اگر هم با جدایی او موافق باشد قراردادش را تمدید نمی کنیم.

احتمال بازگشت حسینی به پرسپولیس زیاد است. او روزهای خوبی را با قرمز پوشان پایتخت پشت سر گذاشت و از علاقه خود برای بازگشت به این تیم نیز خبر داده بود. بدون شک هواداران پرسپولیس دوست دارند که سید جلال در قطر نماند چرا که تیم محبوب آنها در فصل جاری در غیاب حسینی نتایج بسیار بدی به دست آورد.

نائب رئیس باشگاه الأهلی درباره مجتبی جباری هم گفت: جباری بازیکن الأهلی است و دو سال دیگر با ما قرارداد دارد بنابرین در الأهلی می ماند. جباری دومین سال خود را در این باشگاه قطری سپری کرد. او جانشین فریدون زندی در این تیم شد و عملکرد بسیار خوبی داشته است تا جایی که سران باشگاه الأهلی را وادار به تمدید قراردادش کرد.

هدایت الأهلی را "زلاتکو کرانچار" سرمربی سابق پرسپولیس و سپاهان برعهده دارد. "زلاتکو" در میانه های فصل جانشین "میلان ماچالا" باتجربه شد و توانست نتایج بسیار خوبی با این تیم قطری به دست آورد.

باشگاه الأهلی اعلام کرده است که "کرانچار" فصل آینده نیز هدایت الأهلی را برعهده خواهد داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir