نژادفلاح: دیدار پرسپولیس و بنیادکار رایگان است
محمدحسین نژادفلاح از رایگان بودن بلیت دیدار پرسپولیس و بنیادکار خبرداد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس به حمایت هوادارانش در این بازی برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی دارد و این نیاز بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. حمایت هواداران قوت قلب و مایه دلگرمی کادرفنی و بازیکنان خواهد بود و کار را برای حریف سخت خواهد کرد.

وی افزود: باید هوشیار باشیم و ضمن احترام به تیم حریف صرفا به حمایت از تیم محبوب پرسپولیس تا آخرین لحظه پرداخته و اسیر حواشی و اتفاقات نشویم. پرسپولیس برای صعود و نسپردن سرنوشت خود به اما و اگرها باید بنیادکار را ببرد و برای بردن، حمایت هواداران و حضور پرشور و گسترده آنها نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت. انشاا... سکوهای آزادی پر خواهد شد و خوشحالیم که بسیاری از بزرگان پرسپولیس، پیشکسوتان و هنرمندان علاقمند به پرسپولیس آمادگی خود را در گفتگو با ما و رسانه‌ها برای حضور در استادیوم اعلام کردند و خانواده بزرگ پرسپولیس بار دیگر همدل و متحد شده و با خلق حماسه‌ای یکصد هزار نفری فوتبال آسیا و حتی دنیا را به تحسین واداشته و تاثیرگذاری ویژه‌ای در کمک کردن به تیم برای کسب پیروزی خواهد داشت.

نژادفلاح درباره اقدامات انجام شده برای تامین منابع مالی جدید در آستانه دیدار با بنیادکار و دربی پایتخت گفت: بهتر است صادقانه و بدون پرده پوشی همه چیز را با هواداران در میان بگذاریم. زمانی که ما به باشگاه آمدیم منابع مالی تامین کرده و شرکت استیل آذین ایرانیان و شرکت بهنام پیشرو کیش مبالغی را در اختیار باشگاه قرار دادند. رایزنی‌های دیگری هم داشتیم و در سایه این اقدامات توانستیم تاکنون هفت هفته و نیم، حقوق هفتگی بازیکنان را پرداخت کرده و تیم را با پرواز چارتر به ازبکستان و عربستان بفرستیم در حالی که دیگر تیم‌ها با دو پرواز و بعضا در دو یا سه گروه به همین کشورها سفر کرده بودند.

نژادفلاح در ادامه تصریح کرد: برای حل مشکل لباس تیم و بسیاری کارهای دیگر دست به کار شدیم و خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شد، اما در مقطعی نیز از هیچ کجا دریافتی نداشتیم و با محدودیت‌های خاصی مواجه شده بودیم. در این شرایط جای تقدیر و تشکر فراوان دارد که بانک انصار پس از جلساتی که برگزار کردیم با باشگاه به توافقاتی دست یافت. به همین دلیل جا دارد از آقای ابراهیمی مدیرعامل محترم بانک انصار و آقای خالقی معاونت این بانک در بخش بازاریابی تشکر کنیم که خواسته‌های ما را قبول کردند و توافقات بسیار خوبی داشتیم. همچنین جا دارد بگویم که دو سه روز اخیر مبالغی از شرکت بهنام پیشرو کیش و شرکت استیل آذین ایرانیان دریافت کردیم و در سایه توافق با بانک انصار و دریافتی‌هایی که از دو متقاضی شرکت کننده در مزایده پرسپولیس داشتیم بسیاری مشکلات را حل و فصل کرده و می‌توانیم اعلام کنیم که بلیت دیدار پرسپولیس و بنیادکار رایگان است و پرداختی‌هایی به تیم خواهیم داشت و مشکلات داخلی باشگاه را نیز حل و فصل خواهیم کرد و به برخی تعهداتی که داده بودیم نیز عمل می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: باید بگویم هر دو متقاضی شرکت کننده در مزایده برغم رقابتی که بوجود آمده، با آگاهی از اینکه ما در حال دریافت مبالغی از گروه دیگر هستیم بزرگواری کرده و در این شرایط با توجه به علاقه‌مندی که به پرسپولیس دارند و لطفی که به ما داشته‌اند پرداختی هایی طی روزهای اخیر به باشگاه کردند و جا دارد بنده از نگاه و تفکر آنها و اقدامی که انجام داده‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و همه چیز را همانطور که هست گزارش کنم.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: بانک انصار هم در شرایطی که با محدودیت‌هایی مواجه شده بودیم نشان داد که به فکر نماینده فوتبال کشورمان بوده و در این شرایط باشگاه پرسپولیس را به عنوان نماینده ایران در سایه توافقات انجام شده همراهی کرده است.

نژادفلاح در پایان گفت: تلاش می‌کنیم پرسپولیس با شرایط هر چه بهتر در دیدارهای آینده به میدان برود و ایمان داریم که هواداران همچون بازیکنان و کادرفنی و بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس هیچ توجهی به نتیجه دیدار النصر و لخویا نکرده و با درک این نکته که تیم برای صعود نیاز به برد دارد و برد پرسپولیس با حضور هواداران میسر می‌شود، چهارشنبه شب بار دیگر ثابت خواهند کرد که پرسپولیس محبوب‌ترین تیم آسیاست و هوادارانش وفادارترین و بهترین هواداران فوتبال آسیا و حتی باید بگویم فوتبال دنیا هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir