برانکو: بازیکنان‌مان به حالت مرگ افتاده بودند
برانکو ایوانکوویچ گفت: بازیکنان ما از شدت خستگی داشتند از پا درمی‌آمدند و به حالت مرگ افتاده بودند و آن چیزی که به آن‌ها انرژی داد هواداران بودند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل بنیادکار اظهار کرد: اول می‌خواهم از تماشاگران و هواداران شگفت‌آورمان تشکر کنم. آن‌ها برای حمایت آمدند و یک جو بسیار زیبا برای ما ایجاد کردند. بازیکنان ما از شدت خستگی داشتند از پا درمی‌آمدند و به حالت مرگ افتاده بودند و آن چیزی که به آن‌ها انرژی داد هواداران بودند. به همین خاطر بازیکنان ما سزوار تبریک هستند. آن‌ها خود را برای تیم فدا کردند و هر کاری از دست‌شان برمی‌آمد برای تیم انجام دادند.

او گفت: آن چیزی که به عنوان مربی می‌خواهم عرض کنم این است که پیروزی بسیار زیباست ولی به نحوی که ما بازی انجام دادیم و توانستیم پیروز شویم برای یک مربی بیش از این رضایت وجود ندارد زیرا یک بازی بسیار سخت و دشوار و طاقت فرسا را انجام دادیم که از دقیقه نخست روی بازی تسلط داشتیم و حریف را تحت کنترل قرار دادیم و طبیعتا کار به هیچ وجه راحت نیست وقتی 10 نفر از بازیکنان حریف کار دفاعی را انجام می‌دهند. ایده ما این بود که عاقل باشیم به همین خاطر به همه نفراتم تبریک می‌گویم و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

وی افزود: تشکر می‌کنم از شخص قائم مقام باشگاه که موفق شد با یک حرکت به موقع به بازیکنان انگیزه دهد اما این مسابقه برای پول انجام نشد و در مرحله اول فقط برای غرور ملی و افتخار انجام شد.

برانکو در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای بازی با الهلال چیست گفت: ما خودمان را برای مسابقه با گسترش فولاد آماده می‌کنیم. فراموش نکنید قبل از بازی با الهلال یک مسابقه بزرگ و همین طور بازی با استقلال را در پیش داریم. همین طور که نوری گفت ما در سخت‌ترین گروه قرار داشتیم. به علاوه همه مشکلاتی که در سراسر فصل پشت سر گذاشتیم حداکثر امتیاز ممکن را به دست آوردیم. ما جلوی الهلال به همین میزان شانس داریم. درست است که قهرمان کشورش است اما ما مقابل آن‌ها برنامه داریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این که سوال چهار بازی سخت دارید گفت: به میزان بی‌حد و حصر به بازیکنانم افتخار می‌کنم چون خوب کار می‌کنند و آنچه که باعث شور و شعف من می‌شود این است که ما کمر بنیادکار را شکستیم. همه دیدید بازیکنان ما تا دقیقه 90 تکل می‌زدند. طبیعتا بازیکنان ما خسته هستند اما واقعیت این است که توان جسمانی ما افزایش پیدا کرده و این برای ما باعث خوش‌بینی است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که یکی از بازیکنان تیم اشتباهات فاحشی انجام می‌دهد آیا به این بازیکن اعتقاد دارید؟ گفت: من به علی‌عسگر اعتقاد کامل دارم. اما یک نفر بازیکنی نشان بدهد که تا به حال اشتباه نکرده باشد. اما این اشتباهات به حداقل رسیده است. او فقط یک اشتباه مرتکب شد و بازیکن باکیفیتی است. باید انتظار داشته باشیم که دیگر اشتباه مرتکب نشود. یا اینکه اگر به یاد داشته باشیم مسابقه نخست که بنیادکار در دیدار رفت خیلی برتر بود، ما در این باره کار می‌کنیم تا اشتباهات بازیکنان کمتر شود. من امروز هیچ انتقادی به بازیکنانم ندارم. علی‌عسگر به چه زیبایی در دقیقه 93 دوید و برای تیم تلاش کرد. آنچه که باعث رضایت من است این است که برای زدن گل سوم تلاش کردیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا امروز از محمد نوری به عنوان مهاجم استفاده کردید گفت: محمد نوری کاپیتان ماست. کاپیتان واقعی است. ارزیابی ما این است که بهترین پست برای او مهاجم است. چون بسیار زیاد می‌دود. به دفعات خود را به حمله اضافه می‌کند. به نظر من دقیقه چهل و خورده‌ای بود که روی او یک پنالتی محرز اتفاق افتاد. این یک واقعیت است که او می‌تواند از توانایی‌های خودش در این باره استفاده کند. او به موقع به خط دفاع برمی‌گردد و به تیم کمک می‌کند. او به عنوان هافبک دفاعی برای ما در بازی آخر مقابل پیکان بازی کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir