توضیح باشگاه پرسپولیس درباره کارشکنی عربستانی‌ها
کارشکنی عربستانی‌ها باعث شده که تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام آخرین تمرین پیش از دیدار با الهلال دچار مشکل شود.

تیم فوتبال پرسپولیس که سه‌شنبه ساعت 22:35 در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان به میدان رفت برای انجام آخرین تمرین پیش از این دیدار دچار مشکل شده بود. در همین راستا مدیر روابط عمومی این باشگاه کارشکنی طرف عربستانی را دلیل بروز این مشکل عنوان کرد.

قدوسی در این باره گفت: تمام تیم‌های ایرانی پیش از دیدارهای خود، آخرین تمرین‌شان را در هتل یا محوطه آن یا طبقات آن انجام می‌دهند و به اصطلاح عرق‌گیری می‌کنند. با این حال فلسفه کاری برانکو ایوانکوویچ انجام این تمرین سبک در سالن بدنسازی است که متاسفانه میزبان عربستانی ما در امر میزبانی خوب عمل نکرد و با کارشکنی برای تیم مشکل ایجاد کرد.

وی افزود: پرسپولیس برای سفر به عربستان پرواز چارتر در اختیار داشت بنابراین نمی‌شود گفت که برای اجاره سالن تمرین با مشکل مالی روبرو بوده است. پیشتر قرار شده بود که بازیکنان در روز بازی به مدت 10 تا 15 دقیقه در سالن بدنسازی هتل به عرق‌گیری بپردازند و دلیل اصلی تمرین کردن بازیکنان در روز بازی در طبقات هتل این بود که طرف عربستانی در آخرین لحظات تیم را غافلگیر کرد و برای در اختیار گذاشتن سالن تمرین طلب پول بیشتری کرد. اگر این درخواست زودتر صورت می‌گرفت هیچ مشکلی به وجود نمی‌آمد.

قدوسی همچنین گفت: میزبان باید تمام امکانات لازم را برای تیم مهمان فراهم کند، همانطور که پرسپولیس این کار را برای الهلال در تهران انجام داد. برای الهلال در تهران 20 اتاق یک تخته، 14 اتاق دو تخته و سه سوئیت در نظر گرفته شده بود که حتی شگفتی آنها را در پی داشت. همچنین ما ساعت نشست خبری قبل از بازی را تغییر دادیم چون الهلال دیر به تهران رسیده بود و اگر سرمربی این تیم در نشست حاضر نمی‌شد باید جریمه پرداخت می کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir