ضرغام اسماعیل قراردادش را با الشرطه تمدید کرد
ضرغام اسماعیل که قرار بود در فصل جابجایی تابستانی راهی پرسپولیس شود قراردادش را با الشرطه این کشور تمدید کرد تا قرمز پوشان پایتخت به دنبال گزینه دیگری باشند.

ضرغام اسماعیل(Dhurgham Ismael) یکی از گزینه های اصلی پیوستن به پرسپولیس در فصل جابجایی تابستانی است و قرمز پوشان پایتخت مدتها است که به دنبال جذب این چپ پای عراقی هستند اما او قراردادش را با الشرطه تمدید کرد تا بحث پیوستن او به پرسپولیس به کلی منتفی شود.

سایت البغدادیه از تمدید قرارداد ضرغام اسماعیل با الشرطه عراق خبر داد و این نشان می دهد که قرمز پوشان تهران باید در پست دفاع چپ به دنبال بازیکن دیگری باشند.

این سایت عراقی به نقل از 'حمزه القریشی' مدیر رسانه ای باشگاه الشرطه نوشت: هم ضرغام اسماعیل و هم ولید سالم(Waleed Salem) با پیشنهاد تمدید قرارداد خود موافقت کردند و بسیار خوشحالیم که این دو ستاره خود را برای فصل آینده هم در اختیار داریم.

تیم الشرطه عراق در فصل قبل لیگ این کشور در جایگاه سوم قرار گرفت. ضرغام اسماعیل یکی از بهترین بازیکنان الشرطه به شمار می آید که در جام ملت های آسیا 2015 هم بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت و مورد توجه چند تیم سرشناس آسیایی از جمله پرسپولس قرار گرفت اما در نهایت تصمیم گرفت که در لیگ عراق بماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir