اطلاعیه جدید باشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد مسابقات و اطلاع رسانی‌هایی که در حال حاضر به نام پرسپولیس در فضای مجازی و IT یا از طریق سامانه‌های پیامکی صورت می‌گیرد با تائید و اطلاع این باشگاه نیست.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ با توجه به رشد روزافزون فعالیت‌های مرتبط با پرسپولیس و بعضا با نام این باشگاه در فضای IT یا سامانه‌های پیامکی اپراتورهای تلفن همراه در قالب اطلاع رسانی، انتشار اخبار، نظرسنجی، شرکت در مسابقات، بازی‌های آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی و ...، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ در حال حاضر این موارد با همکاری، هماهنگی و اطلاع باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نبوده و بر این اساس مورد تائید نیستند. چنانکه مشاهده شده است، بعضی اخباری که در قالب پیامک به اطلاع هواداران و مشترکان می‌رسد، کذب محض و در جهت تشویش اذهان آنها است.

در این ارتباط اقدامات گوناگونی در دست انجام است تا در آینده نزدیک، خدمات و محصولات فرهنگی، خبری و سرگرمی با همکاری اپراتورهای تلفن همراه و همچنین از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به شکل رسمی و با اطلاع و تائید باشگاه پرسپولیس به متقاضیان و هواداران ارائه گردد.

ضمنا شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌هایی که قصد دارند با استفاده از نام و نشان «پرسپولیس» فعالیت کنند، باید نسبت به اخذ مجوز از باشگاه اقدام نمایند، در غیر این صورت با توجه به اقدام باشگاه برای ساماندهی فعالیت‌ها در این حوزه، اقدام مقتضی صورت خواهد گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir