پسر هادی نوروزی عضو پرسپولیس می شود
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه نه تنها به تعهدات خود عمل خواهد کرد بلکه برنامه‌ای خواهد داشت تا هانی نوروزی پسر مرحوم هادی نوروزی عضو باشگاه شود.

علی‌اکبر طاهری در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: مراسم هفتمین روز درگذشت هادی نوروزی در روستای کپورچال برگزار شد و از تمام کسانی که در این مراسم حضور پیدا کردند و یا در برگزاری آن کمک کردند، تشکر می‌کنم. فاجعه سختی رخ داده است اما حضور در این مراسم می‌تواند التیام‌بخش باشد.

وی در مورد پرداخت طلب مرحوم هادی نوروزی عنوان کرد: از زمانی که این اتفاق افتاد همه درگیر برگزاری مراسم‌های مختلف بودند. باشگاه نه تنها به تعهدات خود عمل خواهد کرد بلکه برنامه‌ای خواهد داشت تا هانی نوروزی پسر مرحوم هادی نوروزی عضو باشگاه شود و با وی در ارتباط باشیم. باشگاه و اعضای هیأت مدیره به این نتیجه رسیده‌اند و سعی می‌کنیم این موضوع را زودتر اجرا کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به جذب اسپانسر برای این باشگاه خاطرنشان کرد: مدلی از همکاری را شروع کرده‌ایم که در آن از فضای مجازی و فروش اجناس استفاده می‌کنیم. برنامه‌های زیادی داریم و به فکر درآمدزایی هستیم. امیدوارم بتوانیم در آینده شرایط خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم تا پایه‌های خوبی داشته باشیم و به مشکل نخوریم.

طاهری در پاسخ به این سؤال که عقدقرارداد با اسپانسر با مبلغ 45 میلیارد تومان به مدت 4 سال صحت دارد، تصریح کرد: قرارداد در فضای حقوقی بسته شده و هر کسی که مسئول باشگاه باشد موظف و متعهد است که به قرارداد پایبند باشد. این مبلغی که مطرح شد درست نیست. اگر خوب برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم به بیشتر از این هم برسیم و همه چیز بستگی به شرایط دو طرف دارد.

وی با اشاره به نتایج تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد عملکرد فنی تیم کارشناسان باید صحبت کنند. خیلی از آنها اذعان داشتند که نتایج و جایگاه پرسپولیس در خور این باشگاه نیست. به زودی پرسپولیس به جایگاه واقعی خود برمی‌گردد و در این راه از تماشاگران می‌خواهم تا حامی ما باشند و به کمک آنها بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir