برانکو: این برد تقدیم به هادی نوروزی و خانواده‌اش
برانکو ایوانکوویچ برد برابر سیاه‌جامگان را به هادی نوروزی و خانواده او و همه هواداران تقدیم کرد.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) پس از برد 2 بر یک پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از خبرنگاران شهر مشهد به دلیل این که دیروز نتوانستم به موقع در کنفرانس خبری حاضر شوم، عذرخواهی کنم. جا دارد قبل از آغاز صحبت‌هایم فرارسیدن ایام محرم را به تمام ایرانیان تسلیت بگویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما هم در غم از دست دادن هادی عزیز هستیم و به خاطر همین این برد برای من اهمیت زیادی دارد و این پیروزی را به او و خانواده‌اش و همچنین همه هواداران تقدیم می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در این بازی گفت: کاملا استحقاق این برد را داشتیم و تیم برتر میدان بودیم. مثل بازی‌های گذشته فرصت‌های زیادی را خلق کردیم و در نهایت به دو گل رسیدیم. برای ما خیلی مهم است که بردهایمان را ادامه دهیم و طبیعی است که انتظارمان ادامه این روند خوب باشد. پیروزی مقابل تیم خوب و با کیفیت سیاه‌جامگان ساده نبود.

او ادامه داد: به همه بازیکنان تیم هم صمیمانه این برد را تبریک می‌گویم و همچنین به هواداران خوب‌مان که با تعداد بسیار زیادی در ورزشگاه حاضر شده بودند و تا ثانیه‌های آخر از ما حمایت کردند. انتظار داریم که بازهم با انجام بازی‌های زیبا هواداران را شاد کنیم.

برانکو در پاسخ سوالی درباره قضاوت این بازی هم گفت: مایل نیستم درباره داوری صحبت کنم. تمرکزم روی تیم و بازیکنان خودم است. فقط می‌خواهم به بازی بپردازم. طبیعی است که داور هم مثل بقیه اشتباه می‌کند و دیگر نمی‌خواهم خودم را درگیر مباحث داوری کنم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تعطیلات زیاد در لیگ برای هیچ تیمی خوب نیست افزود: طبیعی است بازیکنان آمادگی که در کورس مسابقه‌ها به دست آورده‌اند را در طول تعطیلات از دست خواهند داد. ما از همان بازیکنانی که به اردوی تیم ملی نرفتند استفاده کردیم و وظیفه ما فقط کار کردن و کار کردن است تا سعی کنیم تیم و بازیکنان‌مان هر روز بهتر شوند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سوشا مکانی در این تیم نیز گفت: از سوشا مکانی در بازی بعدی برابر ملوان در درون دروازه استفاده خواهیم کرد. علی رغم اینکه صادقی عالی کار کرد و خیلی مطمئن از دروازه پرسپولیس دفاع کرد. او همه توپ‌های خطرناک که به سمت دروازه آمد را بسیار خوب دفاع کرد. صادقی 5 روز قبل از لیگ به تیم اضافه شد در حالی که دو ماه بود که استراحت کرده بود اما بعد از سه ماه تمرین، در کار خود پیشرفت زیادی داشته است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir