باقری: از کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم
کریم باقری می‌گوید تیمش برای قهرمانی واقعا کار سختی دارد زیرا فصل را خوب شروع نکرده ولی امیدوار است امتیازهای از دست رفته را جبران کنند.

کریم باقری در مورد انتخابش به عنوان بهترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب ایران اظهار کرد: از همه آن‌ها که به من رای دادند تشکر می‌کنم. دست آن‌ها را می‌بوسم. به من لطف داشتند اما دوستان دیگری هم که در این نظرسنجی حضور داشتند، جزو بهترین‌ها هستند و به آن‌ها هم تبریک می‌گویم که در این رقابت حضور داشتند.

باقری درباره شرایط تیم هم گفت: تیم‌مان وضعیت خوبی دارد. خدا را شکر تمرین‌های خوبی را پشت سر می‌گذاریم و خودمان را برای بازی سخت مقابل نفت تهران آماده می‌کنیم و می‌خواهیم مقابل این تیم خوب بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم از این دیدار هم 3 امتیاز بگیریم و موقعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی درباره اینکه پرسپولیس موقعیت‌های گل زیادی را از دست می‌دهد نیز گفت: بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیم موفق شود. موفقیت تیم مهم‌تر از بازیکنان است. مهدی طارمی هم تلاش خود را می‌کند تا در اختیار تیم باشد. او هم تلاشش را می‌کند تا بتواند از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند تا ان‌شاءالله عنوان آقای گلی را به دست بیاورد.

باقری در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ گفت: ما این پتانسیل را داریم که به قهرمانی لیگ برسیم. تیم خوبی داریم و بازی به بازی بهتر می‌شود. نظر برانکو(Branko Ivanković) از همه مهم‌تر است و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به قهرمانی برسیم. واقعا کار سختی داریم زیرا فصل را خوب شروع نکردیم ولی امیدوارم بتوانیم امتیازهای از دست رفته را در نیم فصل جبران کنیم. ان‌شاءالله بازیکنان خوب بازی کنند تا جایگاهی که در شأن پرسپولیس است را به دست آوریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir