برتری پرسپولیس مقابل پیکان
دیدار دوستانه پرسپولیس و پیکان با برتری 4 بر 2 شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیداری دوستانه در ورزشگاه ایران خودرو میزبانش پیکان را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد. برای پرسپولیس در این دیدار مهدی طارمی، امید عالیشاه، رضا خالقی‌فر و محمد رحمتی گلزنی کردند. میلاد سلیمان فلاح و سعید قزل هم برای پیکان گل زدند. این دیدار با حضور نزدیک به 200 هوادار برگزار شد.

در اواخر نیمه نخست بازی فرشاد احمدزاده دچار مصدومیت جدی شد و از زمین بازی اخراج شد. او در آغاز نیمه دوم به جایگاه VIP رفت و بازی را از نزدیک تماشا کرد. علی‌اکبر طاهری به همراه محمود شیعی مدیرعاملان دو باشگاه در جایگاه ویژه ورزشگاه ایران خودرو حاضر بودند و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

امید عالیشاه زمانی که در نیمه دوم تعویض شد و به میدان نرفت قبل از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد. پرسپولیس در نیمه نخست با ترکیب مرتضی قدیمی‌پور، محمد انصاری، لوکا ماریچ(Luka Marić)، محسن بنگر، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی بازی را آغاز کرد اما این تیم در نیمه دوم با تغییرات زیادی وارد زمین شد به طوری که همه بازیکنان که در نیمه اول بازی کرده بودند به غیر از مرتضی قدیمی‌پور و رامین رضاییان در نیمه دوم جای خود را به بازیکنان جایگزین دادند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir