اسامی ۱۹ بازیکن پرسپولیس برای سفر به اصفهان مشخص شد
برانکو ایوانکوویچ نام ۱۹ بازیکن را برای همراهی تیم در سفر به اصفهان انتخاب کرد تا فردا ۱۸ بازیکن را از میان آنها انتخاب کند.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) پس از آخرین تمرین سرخپوشان که امروز انجام شد، نام 19 بازیکن را برای همراهی تیم در سفر به اصفهان انتخاب کرد تا فردا 18 بازیکن را از میان آنها انتخاب کند.

الکساندر لوبانوف(Alexander Lobanov)، علی محسن‌زاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، لوکا ماریچ(Luka Marić)، مایکل اومانا(Michael Umaña)، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، محمد انصاری، رامین رضائیان، امید عالیشاه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، جری بنگستون(Jerry Bengtson)، علی علیپور، میلاد کمندانی، وحید حیدریه و مهدی طارمی، نفراتی هستند که امروز پس از صرف ناهار، همراه کاروان تیم عازم اصفهان خواهند شد.

گفتنی است، با تصمیم برانکو، رضا خالقی‌فر که در حین شوتزنی دچار کشیدگی شده بود از لیست این تیم در سفر به اصفهان کنار گذاشته شد. دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) فردا یکشنبه از ساعت 14:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir