نتیجه دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان
پرسپولیس که در این هفته ها خوب گل می زند و خوب بازی می کند میزبان فولاد بهترین تیم دور برگشت بود که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان عصر جمعه در ورزشگاه آزادی تهران و برای بیست و هشتمین بار در تاریخ پیکارهای لیگ‌برتر فوتبال کشور مقابل هم قرار گرفتند.

هر دو تیم در چند بازی اخیر خود در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر نتایج خوبی گرفته‌اند و از جمله تیم‌های بدون شکست هفته‌های اخیر محسوب می‌شوند و رضایت هواداران خود را تا حد زیادی در این هفته‌ها جلب کرده‌اند. پرسپولیسی ها در این دیدار بازی برتری را ارائه دادند و در نهایت توانستند فولاد خوزستان را شکست دهند.

نیمه نخست:

دقیقه 1: شوت احمدزاده از پشت محوطه جریمه توسط دروازه بان فولاد دو ضرب جمع شد.

دقیقه 3: پاس خوب طارمی باعث شد تا علیپور با دروازه بان فولاد تک به تک شود اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت تا اولین موقعیت خطرناک پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 12(گل): سانتر زیبای محمد انصاری از سمت چپ با ضربه سر فنی مهدی طارمی همراه شد که این توپ به دور از دستان دروازه بان فولاد در گوشه دروازه قرار گرفت تا پرسپولیس به گل اول برسد.

دقیقه 15: مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه احمدزاده را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه فنی او به تیرک دروازه برخورد کرد و از محوطه خطر دور شد.

دقیقه 19: طارمی که در این دیدار بازی خوبی از خود نشان داده است بار دیگر با پاس خوب خود بازیکن پرسپولیس را تک به تک با دروازه بان فولاد کرد اما این موقعیت را رامین رضاییان از دست داد.

دقیقه 22: سانتر بازیکنان پرسپولیس از سمت راست با ضربه سر احمدزاده همراه شد اما این ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: نفوذ و سانتر زیبای عالیشاه از سمت چپ با ضربه سر احمدزاده همراه شد اما این ضربه خطرناک را دروازه بان فولاد به خوبی جمع کرد.

پرسپولیسی ها در این نیمه با یک بازی کاملا برتر و حملات پرتعداد موقعیت های زیادی را بر روی دروازه فولاد خلق کردند اما فقط توانستند از یک موقعیت خود استفاده کنند و با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

دقیقه 49: بازیکنان پرسپولیس این نیمه را هم طوفانی شروع کردند و در یک کار تیمی و تاکتیکی در محوطه جریمه چندین موقعیت را ایجاد کردند اما با بی دقتی این موقعیت ها را از دست دادند.

دقیقه 56: سانتر رامین رضاییان از سمت راست با ضربه سر مهدی طارمی همراه شد اما دروازه بان فولاد این توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه 82: انصاری با یک حرکت زیبا عالیشاه را در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ کرد که در ادامه شوت عالیشاه پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیسی ها که در این نیمه هم بازی برتری را ارائه دادند و با کنترل بازی اجازه کار به فولادی ها ندادند، توانستند در مجموع با نتیجه یک بر صفر پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی