بهترین کادوی تولد برانکو که از همسرش دریافت کرده
برانکو ایوانکوویچ گفت: باید بگویم همسرم در ایران نیست و این خیلی سخت است که در این روز همسرم کنارم حضور ندارد.

آرزوی برانكو در روز تولد 62 سالگی:

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) که این روزها شمع تولد 62 سالگی‌اش را فوت می کند از آرزوهای خود صحبت کرد. از نظر برانکو بهترین هدیه از طرف بازیکنانش قهرمانی در لیگ خواهد بود. او که برای اولین‌بار در ایران توسط بازیکنانش سورپرایز می‌شد از لحظه‌ای که بازیکنان صورتش را کیک‌مالی کردند حرف زد.

اظهارات برانکو را در ادامه می خوانید:

* در ابتدا تولد شما را تبریک می‌گوییم. بازیکنان پرسپولیس در شب تولد شما حسابی سورپرایزتان کردند. تا به حال چنین تجربه‌ای داشتید؟

- در ابتدا از شما و همه همکاران‌تان بابت این تبریک تشکر می‌کنم. در خارج تجربه چنین مراسمی را داشتم اما این برای اولین‌بار بود که در ایران بازیکنان تیم برایم جشن تولد می‌گرفتند. باید از باشگاه، بازیکنان و هواداران به خاطر رقم زدن این لحظه زیبا تشکر کنم.

* ظاهرا بعضی بازیکنان به صورت شما کیک مالیدند. بابت این کار بچه‌های تیم عصبانی نشدید؟

- این یک سنت در مراسم جشن تولد است. من هم نمی‌توانستم در مقابل بازیکنان از خودم مقاوتی نشان بدهم و جلوی خواست آن‌ها را بگیرم.

* پس در تمرینات کار کسانی که صورت شما را کیک‌مالی کردند را جبران می‌کنید؟

- همان طور که گفتم این یک سنت است و بدانید با افرادی که صورتم را کیک‌مالی کردند برخوردی نخواهم داشت.

* فکر می‌کنید بهترین کادویی که از بازیکنان‌تان دریافت می‌کنید چه چیزی می‌تواند باشد؟

- سوال سختی است. بهترین کادو از نظر من تلاش سخت بازیکنان در تمرینات و مسابقات است. اینکه چه کادویی برایم در نظر می‌گیرند اهمیتی ندارد. بازیکنان پرسپولیس با قهرمانی در لیگ بهترین کادو را به من می‌دهند. این آرزوی من در روز تولدم است.

* فکر می‌کنید همسرتان برای شما چه کادویی در نظر گرفته باشد؟

- باید بگویم همسرم در ایران نیست و این خیلی سخت است که در این روز همسرم کنارم حضور ندارد. کاش همسرم در روز تولدم کنار بود. با این همه اما این را بدانید من در ایران خانواده دومی به اسم هواداران دارم.

* بهترین کادوی غیرفوتبالی که در روز تولدتان از خانواده خود دریافت کرده‌اید، ‌چه بوده است؟

- راستش را بخواهید سلامتی بهترین کادویی است که من همیشه از طرف همسرم و فرزندانم دریافت می‌کنم. سالم بودن آنها بهترین هدیه برای من است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:goaldaily.ir