حاشیه‌ های دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی
پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با حواشی جالب و عجیبی همراه بود.

حاشیه‌ های پرسپولیس و تراکتورسازی:

* یک ساعت به آغاز این دیدار باقی مانده است و حدود 10 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور دارند که هر لحظه بر تعداد آن ها افزوده می شود.

* 5 هزار هوادار تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی آمده اند و تیم خود را به شدت تشویق می کنند.

* ترافیک خیابان های منتهی به استادیوم آزادی بسیار زیاد است و هواداران بسیاری قصد دارند به ورزشگاه آزادی بیایند و دیدار پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک تماشا کنند.

* هواداران تراکتورسازی هنگامی که بازیکنان دو تیم در حال گرم کردن بودند شعارهای را بر علیه بازیکنان پرسپولیس می دادند.

* به مناسبت چهلمین روز درگذشت همایون بهزادی بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی با اهدای شاخه های گل یاد و خاطره سر طلای فوتبال ایران را زنده نگه داشتند.

* دقیقه 7 دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی هنگامی ک بازیکنان پرسپولیس گل آفسایدی را به ثمر رساندند نارنجک هایی توسط هواداران پرسپولیس پرتاب شد که یکی از این نارنجک ها به داخل زمین افتاد.

* همانند دیدارهای گذشته پرسپولیس هواداران این تیم دقیقه 24 یاد و خاطره هادی نوروزی را زنده نگه داشتند و پیراهن بزرگ با شماره 24 به یاد هادی نوروزی را به نمایش گذاشتند.

* هواداران تراکتورسازی پس از گل تساوی به شدت خوشحالی کردند و با شعار آذربایجان به شادی پس از گل پرداختند.

* 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و دیدار پرسپولیس و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

* ادموند بزیک، مهرداد میناوند، حسین هدایتی، مارکار آقاجانیان و دبیر امنیت یوفا در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* علی کریمی و وزیر ورزش هم به ورزشگاه آزادی آمدند تا دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی را از نزدیک تماشا کنند.

* هنگامی که بنگر برروی بازیکن تراکتورسازی خطا کرد سینا عشوری با او درگیری شدیدی پیدا کرد که باعث شد تا برانکو و نیمکت نشینان پرسپولیس آن ها را از هم جدا کنند.

* بلافاصله پس از درگیری بازیکنان تراکتورسازی و پرسپولیس، هواداران پرسپولیس به نیمکت تراکتورسازی نارنجک هایی زدند . چند نارنجک هم به داخل زمین پرتاب شد. نیمکت نشینان تراکتورسازی پس از این اتفاق به داخل زمین فرار کردند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

* تعدادی از هواداران قلعه نویی به سمت جایگاه پرسپولیس ها آمدند و به یکباره امیر قلعه نویی را تشویق کردند که پس از این اتفاق ماموران انتظامی آن ها را به بیرون هدایت کردند.

* این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی