پرسپولیس 15 - 0 هنرمندان
پرسپولیس با نتیجه پرگل پانزده بر صفر تیم هنرمندان را در دیداری دوستانه شکست داد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و ستارگان هنر در قالب دیدار دوستانه‌ای در ورزشگاه درفشی فر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی پرگل پانزده بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. در این بازی برای پرسپولیس محسن بنگر (4)، عالیشاه، علیپور، ماریچ، حیدریه (2گل)، کریم باقری، بابک حاتمی، پانادیچ(Panadić) (مربی دروازه‌بان‌ها) و شهاب زاهدی (2) گلزنی کردند.

در این بازی علی محسن زاده، مایکل اومانیا(Michael Umaña)، محسن بنگر، لوکا ماریچ(Luka Marić)، رضا نورمحمدی، مهرداد کفشگری، بابک حاتمی، علی علیپور، امید عالیشاه، محسن مسلمان و وحید حیدریه از ابتدا به میدان رفتند.

در تیم هنرمندان نیز نیما نکسیا، مهدی شیری، علی لهراسبی، بنیامین مظفری، رامین راستاد،‌ هومن جوادی،‌ شهرام عیوضی، منوچهر هادی، حمید اصغری، بابک زرین و امین مومنی پور بازی کردند.

از نکات جالب توجه این بازی حضور کریم باقری در ترکیب پرسپولیس بود که یک گل هم برای تیمش به ثمر رساند و همین موضوع موجب تشویق او از سوی هواداران شد.

حاشیه‌های این بازی را در ادامه می‌خوانید:

* در ابتدای بازی بنر بزرگی از تصویر رضا نوروزی در ورزشگاه نصب شده بود و به کرات هواداران نام او را فریاد زدند.

* در بازی امروز 7 بازیکن ملی پوش پرسپولیس و لوبانوف(Alexander Lobanov) غایب بودند. رضا خالقی فر و جری بنگستون(Jerry Bengtson) نیز در اواسط بازی به دلیل مصدومیت و حضور بنگستون در تیم ملی ورزشگاه را ترک کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir