نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
پرسپولیس تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل نفت تهران قرار گرفت که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر نفت به پایان رسید.

نتیجه پرسپولیس و نفت:

به گزارش سیمرغ، پرسپولیس و نفت تهران در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 18 به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر نفت تهران به پایان رسید.

نیمه نخست:

دقیقه 4: اولین موقعیت خطرناک پرسپولیس توسط مهدی طارمی از سمت راست ارسال شد اما این توپ عرض دروازه نفت تهران را طی کرد و از سمت مقابل به بیرون رفت.

دقیقه 7: کرنر ارسالی محسن مسلمان با برگردان احمدزاده همراه شد که این توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: سانتر طارمی از گوشه محوطه جریمه نفت تهران با ضربه سر عالیشاه همراه شد که این توپ با فاصله بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: ارسال بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه نفت به علیپور رسید و او با یک پاس رو به عقب زیبا طارمی را صاحب توپ کرد اما شوت طارمی با اختلاف زیاد از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 37: ارسال ضربه ایستگاهی محسن مسلمان با ضربه سر مدافع نفت تهران همراه شد که این توپ در حال ورود به دروازه بود اما بیرانوند با یک واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.

بازیکنان پرسپولیس در این نیمه تیم برتر میدان بودند و بازیکنان نفت چشم به ضد حملات دوخته بودند. پرسپولیسی ها در این نیمه از موقعیت های خوبشان نتوانستند استفاده کنند تا نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 54: سانتر حاتمی از میانه های زمین در پشت دفاع نفت به طارمی رسید که ضربه سر او را بیرواند به راحتی در اختیار گرفت تا موقعیت های پرسپولیس یکی پس از دیگری از دست بروند.

دقیقه 64: شوت محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه نفت تهران با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت تا بی تابی پرسپولیسی ها برای گل همچنان ادامه داشته باشد.

دقیقه 70: سانتر احمدزاده با ضربه برگردان طارمی همراه شد که این توپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 83(گل): وحید امیری در محوطه جریمه با عبور از نورمحمدی و عبور توپ از بین پاهای سوشا مکانی توانست گل اول نفت تهران را به ثمر برساند.

دقیقه 92(گل): بازیکنان پرسپولیس که برای جبران گل خورده جلو رفته بودند در برگشت و ضد حمله تیم نفت مجتبی حقدوست با عبور از سوشا مکانی دروازه خالی پرسپولیس را باز کرد تا گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

نفتی ها از تاکتیک‌ خود که ضدحمله بود توانستند در نیمه دوم نهایت استفاده را ببرند و با دو گل پرسپولیس تهران را شکست دادند تا شاگردان منصوریان هم پرسپولیس را بعد از مدت ها متوقف کنند و هم استقلال تهران با برتری برابر سایپا به صدر جدول برود.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی