دروازه بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که سرخپوشان برای رسیدن به موفقیت و انجام کارهای بزرگ باید متحد باشند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بوژیدار رادوشوویچ در رابطه با تساوی بدون گل پرسپولیس برابر پیکان در هفته دهم یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: «این مسابقه بازی سختی برای هر دو تیم بود. من فکر می‌کنم باید در این بازی پیروز می‌شدیم چرا که در طول مسابقه حریف را تحت کنترل خود داشتیم. حریف هم یک موقعیت خوب گلزنی در دقایق پایانی بازی داشت که نتوانست از آن استفاده کند.»

 

وی با اشاره به شرایط کنونی پرسپولیس افزود: «واقعا شرایط خوبی در تیم حاکم است و همه با هم دوست هستیم. همه بازیکنان همدل هستند تا برای تیم همه کار کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند زیرا می‌دانیم که برای انجام کار بزرگ باید همه با هم متحد شویم.»

 

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با دیدار برابر ماشین سازی تبریز و پس گیری صدر جدول از تراکتورسازی نیز تصریح کرد: «همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند و این بازی نیز برای ما مانند سایر مسابقات سخت است. ما پرسپولیس هستیم و همه تیم ها مقابل ما انگیزه بسیار بالایی دارند اما ما هم از شرایط فعلی اطلاع داریم و برای پس گیری صدر جدول باید در این مسابقه نیز به برتری برسیم.»

 

رادوشوویچ در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند رکورد کلین‌شیت هایش را در بازی برابر ماشن سازی هم حفظ کند، گفت: «پیش از هر چیز موفقیت تیمی مهم است و ما هر کاری انجام می‌دهیم برای موفقیت پرسپولیس است. ما هر کاری از دستمان برآید انجام می‌دهیم که تیم پیروز شود و برای این کار هم ابتدا تلاش می‌کنم هنگامی که در زمین هستم بهترین عملکرد را داشته باشم اما باز هم می‌گویم مهمتر از هر مساله‌ای موفقیت تیم است و پیروزی مهمترین هدف است نه کلین شیت.»

 

منبع : مهر