اولیت تمرین بیرانوند بعد از دوران مصدومیت
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز دوشنبه خود را پس از جلسه فنی، در سالن بدنسازی با حضور همه بازیکنان آغاز کرد.

نخستین تمرین بیرانوند بعد از دوران مصدومیت

 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان صبح دوشنبه ابتدا در جلسه فنی شرکت کردند و پس از آن برای کار با وزنه و سایر تجهیزات راهی سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی شدند.این تمرین در حالی انجام شد که همه بازیکنان حاضر بودند و برنامه‌های تمرینی را دنبال می‌کردند. سرخپوشان پس از تمرین در سالن، از ساعت 12:15 به زمین چمن رفتند تا به کار زیر نظر مارکو استیلینوویچ بپردازند. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر ایگور تمرین کردند. علیرضا بیرانوند که پیش از شروع تمرین فیزیوتراپی را زیر نظر کادر پزشکی انجام داده بود، نیز تمرینات ویژه خود را با توجه به توصیه‌های پانادیچ دنبال می‌کرد.

 

در ادامه، سرخپوشان به فوتبال درون تیمی پرداختند که مثل همیشه با نشاط و کرکری‌های خاص بازیکنان در کنار توصیه‌های کادر فنی به ویژه برانکو ایوانکوویچ همراه بود.

 

البته تمرین در کنار شور و نشاط، جدیت خاصی هم داشت. در جریان همین فوتبال درون تیمی، آسیب‌دیدگی کوتاهی هم برای فرشاد احمدزاده پیش آمد.

 

بازیکنان در مرحله بعدی، دویدن‌های سرعتی را زیر نظر مربی بدنساز دنبال کردند. پس از آن تمرینات تاکتیکی آغاز شد. بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. مدافعان به اجرای فرامین ایوانکوویچ پرداختند و سایر بازیکنان هم دوهای هفت دقیقه‌ای را با برنامه مارکو دنبال کردند.

 

منبع: جام نیوز