رضا حقیقی :می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم
هافبک تیم فوتبال پدیده گفت:با درگذشت پدرم ‌انگیزه ام را از دست دادم اما حالا می‌خواهم برای شادی روح پدرم از هیچ تلاشی دست بر ندارم.

رضا حقیقی :یک پرسپولیسی‌ واقعی هستم

رضا حقیقی در خصوص حضورش در ترکیب تیم پدیده در بازی با تراکتور ،پس از مدت‌ها غیبت در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه توانستم بعد 2، 3 ماه حضور در تمرینات پدیده با این تیم قرارداد ببندم و اعتماد کادرفنی را جلب کنم. پس از دیدار صبا و استقلال خوزستان در هفته هفتم فصل گذشته لیگ برتر، دیگر در لیگ ایران به میدان نرفته‌بودم و همین موضوع حسابی مرا از شرایط فوتبال حرفه‌ای دور کرد.

 

وی افزود: با وجود اینکه تلاش کرده‌بودم تا بتوانم خود را به شرایط ایده‌آل گذشته برسانم اما تا وقتی که در دیداری رسمی به میدان نروی نمی‌توانی آنطور که باید و شاید خودت را محک بزنی و به کیفیت برسی. خوشبختانه در دیدار با تراکتور هم توانستم 10، 15 دقیقه‌ای برای پدیده به میدان بروم. زمانیکه وارد زمین شدم بازی با نتیجه تساوی 1 بر 1 در جریان بود و تحت فشار بودیم اما در نهایت خدا را شکر که به یک امتیاز رسیدیم و موفق عمل کردیم.

 

حقیقی تصریح کرد: بسیاری از مربیان ادعا می‌کنند برای کسب امتیاز یا حتی برد وارد زمین شده‌اند اما وقتی ترکیب و شکل بازی‌شان را نگاه می‌کنی همه چیز می‌بینی جز حمله! در جدال پدیده و تراکتور اما رضا مهاجری واقعا به دنبال سه امتیاز بود و این کم‌لطفی محض است اگر بگوییم پدیده به دنبال تک امتیاز بود و بازی خوبی را ارائه نکرد.

 

ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان در رابطه با دیدار این هفته پدیده در برابر پرسپولیس تهران افزود: هیچگاه کتمان نکرده‌ام که پرسپولیسی‌ام، همیشه با افتخار از این تیم یاد کرده‌ام و گفته‌ام که پرسپولیس سقف فوتبال ایران است. اما فراموش نکنیم که با پدیده و فرصتی که در اختیارم قرار گرفت به فوتبال ایران مجددا برگشتم. ضمن اینکه پدیده تیم شهرم است و نسبت به آن تعصب خاصی دارم، برای همین در این بازی انگیزه دارم و می‌خواهم برای تیمم مثمرثمر باشم.

 

حقیقی ادامه داد: برای این بازی شک ندارم که تماشاگران بسیار زیادی به ورزشگاه می آیند اما به عنوان یک خراسانی دوست دارم که تعداد تماشاگران ما بیشتر از حریف باشد و این طور نباشد که در شهر خودمان به نوعی میهمان باشیم. می دانم که هواداران مشهدی همواره یکی از پرشورترین هواداران ایران هستند و قطعا در بازی پدیده با پرسپولیس نیز این هواداران به حمایت از تیم پدیده خواهند پرداخت و ما را تنها نمی گذارند.

 

وی در خصوص درگذشت نابهنگام پدرش گفت: یکی از دلایلی که به فوتبال ایران سعی کردم برگردم و دوباره روزهای خوب گذشته را تکرار کنم، خوشحال کردن پدرم بود اما متاسفانه درگذشت وی شوک بزرگی به من و خانواده‌ام بود. پدرم هیچ مشکلی نداشت و همه این اتفاقات تلخ در طول 4، 5 ساعت رخ داد. در روزهای نخست این اتفاق کابوس‌وار حتی تصمیم داشتم از فوتبال خداحافظی کنم چون احساس می‌کردم دیگر هیچ انگیزه‌ای ندارم اما با خانواده‌ام صحبت کردم و در باشگاه پدیده هم شرایطی را برایم به وجود آوردند که توانستم دوباره خودم را پیدا کنم و تصمیم گرفتم حالا که بیش از قبل پدرم مرا می‌بیند و ناظر بر اعمال من است، با تمام وجود و تلاشی هزار برابری برای بازگشت به روزهای خوب گذشته و تیم ملی تلاش کنم.

 

حقیقی تصریح کرد: درگذشت پدر واقعا یکی از تلخ‌ترین و سخت‌ترین غم‌های دنیاست، اما باید از تمامی اعضای باشگاه پدیده تشکر کنم که در سخت‌ترین شرایط اجازه ندادند تنها باشم و هر کاری که از دست‌شان برمی‌آمد انجام دادند. از تمامی این عزیزان سپاسگزارم.

 

منبع: فارس