باید هواداران به طارمی اعتماد به نفس بدهند
مربی اسبق پرسپولیس گفت: «دست پرسپولیس برای حریفانش رو شده است و باید تاکتیک‌های جدیدی را به کار بگیرد.»

 فرشاد پیوس امروز فرصت های گلزنی زیادی را از دست داد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محسن عاشوری ‌در مورد دلیل دوری‌اش از فوتبال حرفه‌ای اظهار داشت: «فوتبال حرفه‌ای شرایط حرفه‌ای می‌خواهد که حتما من آن را ندارم. مدتی بدون تیم ماندم. اکنون هم در نوشهر حضور دارم و آکادمی فوتبالم را اداره می‌کردم. دورادور فوتبال حرفه‌ای را پیگیری می‌کنم.»

وی ادامه داد: «در مقطعی مربی تیم پاس همدان بودم و پس از آن هم با فرشاد پیوس در لیگ دو تیم خونه به خونه را هدایت می‌کردیم. استارت تیم خونه به خونه تقریبا با ما زده شد. بعد از آن پیشنهادهایی برای مربیگری داشتم که راضی‌کننده نبود.»

عاشوری در مورد اینکه چرا تیم خونه به خونه را در لیگ یک همراهی نکرد، گفت: «فرشاد پیوس از سرمربیگری این تیم استعفا کرد و من هم با او از تیم جدا شدم.»

هافبک سابق پرسپولیس در مورد شرایط خوب بدنی‌اش و شکست و حذف پیشکسوتان پرسپولیس از جام یونس شکوری گفت: «بازیکنان ما فکر نمی‌کردند حریف اینقدر خوب بازی کند. آنها بازی را بستند و موقعیت‌های ما هم گل نشد و روی ضد حملات گل خوردیم. فرشاد پیوس امروز فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داد. فوتبال همین است دیگر. فرشاد هم بدشانسی آورد و توپ‌ها را به تیر زد. من هم در شمال وقت آزاد زیاد برای تمرین دارم. خوب تمرین می‌کنم که بدنم روی فرم است.»

عاشوری در مورد وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر گفت: «پرسپولیس باید طراوتی در بازی‌اش داشته باشد. اکنون دست پرسپولیس برای حریفان رو شده است. باید تغییرات تاکتیکی در پرسپولیس بیشتر شود. تیم برانکو اکنون با دو سه تاکتیک مشخص بازی می‌کند. البته پرسپولیس در بخش دفاعی بسیار خوب است اما در بخش هجومی باید تاکتیک‌های متنوع‌تری داشته باشد.»

هافبک سابق پرسپولیس در مورد فرصت‌سوزی‌های مهدی طارمی گفت: «برای مهاجمان پیش می‌آید که گلزنی نکنند. در همین بازی پیشکسوتان پرسپولیس هم دیدید که فرشاد پیوس نتوانست گل بزند. تماشاگران پرسپولیس باید طارمی را بیشتر کمک کنند تا او اعتماد به نفسش را به دست بیاورد.»

مربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه شانس قهرمانی کدام تیم در لیگ برتر زیاد است، گفت: «پرسپولیس و تراکتورسازی شانس‌های اول قهرمانی هستند.»

 

منبع: فارس