موضع برانکو درباره پیشنهاد جدید برای بازیکن پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس گفت: اینکه انصاری به عنوان یک بازیکن جوان از کشورهای خارجی پیشنهاد دارد، خیلی خوب است.

تصمیمات جدید برای تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 

برانکو ایوانکوویچ در رابطه با جلسه شب گذشته در سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه خوبی بود و تصمیمات برای تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شد. در مجموع جلسه مثبتی برگزار شد و ساعاتی در کنار هم بودیم.

 

رونالدو بهترین است

انتخاب بهترین بازیکن جهان از سوی فرانس فوتبال اظهار داشت: منطقی این انتخاب این است که رونالدو امشب به این جایزه دست پیدا کند. رونالدو به جز اینکه در رئال بسیار خوب بازی می کند، در اروپا نیز همراه با رئال قهرمان شد و همین طور با تیم ملی پرتغال نیز به قهرمانی یورو 2016 رسید.

 

برای مسی ارزش زیادی قائلم

وی افزود: در کنار اینکه خیلی برای لیونل مسی ارزش قائل هستم اما منطقی اش این است که این جایزه به رونالدو برسد. رونالدو در این چند سال فوق العاده بوده و توانسته افتخارات زیادی کسب کند. به نظرم او می تواند امشب توپ طلای جهان را برنده شود.

 

پیشنهاد خارجی انصاری برای ما افتخار است

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت محمد انصاری تصریح کرد: اینکه انصاری به عنوان یک بازیکن جوان از کشورهای خارجی پیشنهاد دارد، خیلی خوب است. حتی این موضوع باعث افتخار باشگاه و تیم ماست که یک بازیکن پیشنهادی برای لژیونر شدن دارد. از این موضوع خوشحالم اما ما منافع تیم و باشگاه را در نظر می گیریم.

 

مخالف جدایی محمد هستم

وی در پاسخ به این سوال که با جدایی انصاری مخالف است، گفت: موضع من در مورد این بازیکن این است که در تیم بماند، چون در حال حاضر ما به انصاری نیاز داریم. او در خط دفاعی یکی از ارکان ماست و بازی های قابل قبولی در کنار دیگر بازیکنان ارائه داده و در اردوهای قبلی نیز به تیم ملی دعوت شد و این نشانگر این است که این بازیکن عملکرد قابل قبولی داشته است. تمام بازیکنان شرایط خوبی دارند و برای پیشرفت تلاش می کنند.

 

منبع: کاپ