اقدام عجیب مسئولان باشگاه پرسپولیس و گلایه بازیکنان
در برهه زمانی که بازیکنان پرسپولیس از عدم پرداختی ها گلایه دارند، 4 نفر از مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به مالزی سفر کرده اند.

گلایه بازیکنان از اقدام عجیب مسئولان باشگاه پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در حالی انجام شد که 4 نفر از مسئولان باشگاه پرسپولیس در کوالالامپور مالزی حضور یافته اند. مسئله ای که با توجه به مشکلات اقتصادی باشگاه پرسپولیس و تاکید دائمی مسئولان به جلوگیری از هزینه کردهای اضافی جای سوال دارد!

خوردبین (سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس)، ترکاشوند (معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس)، خمارلو (مدیررسانه ای باشگاه پرسپولیس) و حسینی (یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس) 4 فردی هستند که برای حضور در مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مالزی حضور یافته اند. افرادی که به هیچ وجه حضور همگی آنها در این مراسم قابل توجیه نیست.

 

با توجه به عدم نیاز به حضور 4 نفر از مسئولان باشگاه پرسپولیس در مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا جای سوال دارد که با چه توجیهی این تعداد از مسئولان سرخپوشان به مالزی رفته اند؟ این در حالی است که علاوه بر 4 نفر از نامبردگان، حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس نیز به منظور حضور در سمینار پزشکان تیم‌های حاضر در جام قهرمانان آسیا راهی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر شده است.

 

منبع: شفقنا