خلق صحنه ای ماندگار توسط بازیکن محبوب پرسپولیس
زننده گل دوم پرسپولیس در راهروهای ورزشگاه آزادی صحنه ماندگار خلق کرد.

 از اوج محبوبیت، به نقطه نهایی خشم و نفرت

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رامین رضاییان فصل جالبی را سپری می کند. او با انتقالش به ریزاسپور ترکیه به همراه مهدی طارمی از اوج محبوبیت، به نقطه نهایی خشم و نفرت هواداران پرسپولیس رسید. اما با بازگشت به پرسپولیس دوباره شد همان محبوب همیشگی، ولی مشکل حل نشد. برانکو ایوانکوویچ او را بازی نمی داد چون معتقد بود با عدم حضورش در تمرینات پیش فصل به هماهنگی لازم با سایر سرخپوشان نرسیده. او به نیمکت پیچ مهره شد در حالی که در تیم ملی یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار کارلوس کی روش به شمار می رفت.

با این شرایط رامین خیلی راحت می توانست با مصاحبه و جنجال و قهر در تمرین، مثل خیلی دیگر از بازیکنانی که این روزها در لیگ برتر توپ می زنند، هواداران را که حالا به خاطر بازگشت، او را دوست داشتند، بر علیه سرمربی بشوراند.

اما او حرفه ای عمل کرد. صبر کرد. تلاش کرد و سکوت. تا اینکه به خواسته اش رسید. او با هوادارش صادق بود. می گفت به عشق آنها تمرین می کند. امروز دیدیم که چگونه در لباس سرخ درخشید و گل زد و آن بوسه نهایی بر پیراهن تیم محبوبش.

و حالا این عکس... که پر است از یک نیم فصل حرف. رامین با این حرکتش یکدلی با هوادار را فریاد می زند. او نشان داد که اگر می گوید هوادار را دوست دارد، دروغ نمی گوید. خودش را فانی در او می بیند و برای رسیدن به دست او کوه غرور پس از محبوبیت و درخشش را پشت سرمی گذارد. رضاییان برای رسیدن به دست هوادارش تلاش می کند...

 

رامین رضاییان

 

منبع: جام نیوز