ما فقط برای رفتن انصاری کمک کردیم
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: «اگر انصاری در پرسپولیس می‌ماند برانکو به او بازی می‌داد، ولی خودش ریسک کرد و تصمیم به جدایی گرفت.»

انصاری خودش می خواست از پرسپولیس برود، ما هم کمک کردیم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمود خوردبین درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: «خدا را شکر که نیم فصل اول را با قهرمانی پشت سر گذاشتیم و باید از حمایت هواداران پرسپولیس هم تشکر کنم. امیدوارم آنها در نیم‌فصل دوم هم تیمشان را تنها نگذارند و ما در نهایت قهرمانی را به این هواداران هدیه بدهیم. من معتقدم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و اگر این روند را ادامه دهیم دیگر رقیبان نمی توانند به ما برسند.»

 

وی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس بابت جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه گفت: «به هر حال شرایطی ایجاد شد تا آنها جدا شوند ولی باشگاه طبیعتا دنبال جذب بازیکن است و این موضوع بر اساس خواسته‌های برانکو ایوانکوویچ است. ما در نیم‌فصل دوم و در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های مهم و حساسی را در پیش داریم و تیم نیاز به تقویت دارد.»

 

خوردبین در خصوص اینکه خیلی ها معتقدند پرسپولیس به سادگی ساسان انصاری را از دست داد اظهار داشت: «ساسان  شخصیت دوست داشتنی و حرفه ای دارد که از لحاظ فنی هم در سطح بالایی است. وقتی او به برانکو گفت که اجازه بدهید من بروم، ما چه کار می‌توانستیم انجام بدهیم؟ اتفاقا ما به انصاری کمک کردیم، او شرایطی داشت که در پرسپولیس بازی نمی‌کرد، ولی به فولاد خوزستان رفت و خودش را نشان داد. شاید ما ضرر هم کرده باشیم، ولی به هر حال خوشحالم که انصاری توانست در فولاد خودش را نشان دهد. من معتقدم اگر انصاری در پرسپولیس می‌ماند برانکو به او بازی می‌داد، ولی خودش ریسک کرد و تصمیم به جدایی گرفت.»

 

منبع: کاپ