بدترین خرید فصل پرسپولیس را بشناسید
اتفاقات بازی با سیاه‌جامگان به وضوح و بیش از هر زمان دیگری نشان داد سرمربی پرسپولیس تا چه اندازه نسبت به شرایط فنی این بازیکن بی‌اعتماد بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بدون تردید باید از محمد امین آرام‌طبع به عنوان یکی از نقل‌وانتقالات ناکام لیگ شانزدهم نام ببریم؛ مدافع پیشین صبای قم که فصل گذشته در هر 30 بازی این تیم عمدتا به طور فیکس به میدان رفت، اما امسال در پرسپولیس به شکل عجیبی نیمکت‌نشین محسن ربیع‌خواه شد.

 

آرام‌طبع در طول نیم‌فصل اول حتی یک دقیقه هم برای پرسپولیس بازی نکرد. او تنها در مسابقه حذفی با قشقایی در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت که در همان بازی هم به دلیل نمایش صعیف تعویض شد.

 

آرام‌طبع اخیرا پس از گفتگو با برانکو توانسته موافقت این مربی را برای جدایی در نیم‌فصل جذب کند. او قطع به یقین شاگرد علی دایی خواهد شد و اینکه می بینید تاکنون رضایتنامه او صادر نشده فقط به خاطر برگ برنده شدن او برای پرسپولیس در جذب ایگور پراهیچ است.

 

اتفاقات بازی با سیاه‌جامگان به وضوح و بیش از هر زمان دیگری نشان داد برانکو تا چه اندازه نسبت به شرایط فنی این بازیکن بی‌اعتماد بوده. در شرایطی که شب بازی با تیم مشهدی آلکسی پلی یانسکی اوکراینی به دلیل سرماخوردگی از لیست 18 نفره خط می‌خورد، برانکو باز هم اسم آرام‌طبع را به لیست اضافه نمی‌کند و تصمیم می‌گیرد از حامد آقایی جوان برای این بازی دعوت به عمل بیاورد.

 

جالب اینکه به طور همزمان محمد انصاری هم دچار ضعف جسمانی شده بود، اما حتی این مساله هم برانکو را متقاعد نکرد اسم مدافع چپ پیشین صبا را برای این بازی رد کند. در نهایت کار به جایی کشید که با مصدومیت ربیع‌خواه در پایان نیمه اول، انصاری بیمار جای او را در ترکیب گرفت!

 

همه این اتفاقات در مورد آرام‌طبع در حالی رخ می‌دهد که او در تمرینات پیش‌فصل خیلی‌ها را امیدوار کرده بود، ولی مصدومیت بدموقع پیش از شروع مسابقات باعث شد جای او تا آخر دور رفت به ربیع‌خواه برسد.

 

منبع: جام نیوز