چوب لای چرخ پرسپولیس نگذارند که امسال همه توقع قهرمانی دارند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم برای موفقیت باید به بازیکنان جوانش بازی بدهد گفت: همه باید کمک کنند تا تیم خوبی از ایران راهی مسابقات آسیایی شود.

 امسال همه توقع پرسپولیس قهرمان شود

 محمد صادقی با اشاره به کیفیت لیگ شانزدهم اظهار داشت: «اگر تعطیلات نبود کیفیت لیگ شاید بالاتر می رفت. به هر حال به غیر از روند پرسپولیس و تراکتور که صعودی بود همه تیم ها با نوسانات زیاد روبرو شدند و روند ثابتی نداشتند.»وی با اشاره به عملکرد پرسپولیس افزود: «روند تیم از سال گذشته رو به رشد بوده است و تا الان نیز این روند صعودی حفظ شده است. الان هم پرسپولیس در رده نخست لیگ قرار دارد و همه باید تلاش کنند تا پرسپولیس همین روند رو به رشدش را حفظ کند.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: «پرسپولیس در حال حاضر باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود و در این شرایط بحث هایی مانند استعفای مدیریت و تغییرات در آن مطرح می شود. در این موارد نباید چوب لای چرخ تیم گذاشت زیرا امسال همه از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند.»

صادقی اضافه کرد: «باید حاشیه های کنترل شود تا این مسائل به درون تیم ورود پیدا نکند.»

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس نیاز به تقویت دارد، گفت: «پرسپولیس نیاز به بازیکنان خوب دارد البته بازیکنانی می آیند و تنها روی نیمکت می نشینند و نمی دانم که به چه علت این کار صورت می گیرد و بازیکنان خارجی صرفا برای روی نیمکت به تیم اضافه می شوند. در این شرایط باید از بازیکنان جوان حمایت شود و به جوان ها میدان بیشتری داده شود. تیم ملی هم از زمانی روند صعودی گرفت که کی روش تغییر نسل داده و به جوان ها بیشتر بازی داد.»

 

منبع: مهر