طارمی: به رضاییان گفتم پنالتی را گل نزنی پاهایت را قلم می کنم
مهاجم پرسپولیس گفت: «برانکو بخواهد هر پستی بازی می کنم. تا قهرمانی پا پس نمی کشیم. بازی به بازی جلو می رویم. فعلا نوبت آسیاست.»

 مسلمان 5 میلیون جریمه ام را پرداخت می کند

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی طارمی درباره بازی با سپاهان اظهار داشت: «بازی با سپاهان سخت ترین بازی ما بود. باخت در دربی و محرومیت سید و کمال کار را سخت کرده بود اما همدل شدیم که برنده شویم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم.»

 

مهاجم پرسپولیس درباره پنالتی های این تیم که روی او انجام شد خاطرنشان کرد: «هر دو پنالتی صحیح بود. احسان که مشخص بود مانع حرکتم شد، گلر سپاهان هم بنظرم باید اخراج می شد.»

 

وی درباره گل اول که به سبک مسی و سوارز با رامین رضاییان زد گفت: «از قبل بارها با رامین تمرین پنالتی کرده بودیم که به سبک مسی و سوارز بزنیم. نمی دانم چرا می گویند رامین می خواست چیپ بزند. چیپ را مگر با کف پا می زنند؟ روی صحنه پنالتی هم رامین به من گفت تا پاس دادم سریع خودت را برسان.»

 

مهاجم پرسپولیس درباره شایعه قهرش روی گل دوم بیان داشت: «روی پنالتی دوم قهر نکردم. فقط به رامین گفتم من بزنم که گفت نه. خودم می زنم. بعد به شوخی گفت برو تمرکزم را به هم نزن. من هم به شوخی گفتم می روم زمین خودمان اما اگر گل نزدی نیا سمت زمین خودمان که پاهایت را قلم می کنم.» (خنده)

 

وی درباره محرومیتش از بازی مقابل الهلال گفت: «در مورد محرومیتم مقابل الهلال باشگاه قرار است پیگیری کند. من قبلا محرومیتم را متحمل شده ام.»

 

مهاجم پرسپولیس درباره رابطه اش با محسن مسلمان پس از اتفاقات دربی تصریح کرد: «با محسن دعوایی نداشتم. بعد از دربی ما باخته بودیم و بعضی تصور می کردند جام هم از دست می رود. هواداران مانده بودند و داشتند ما را تشویق می کردند. اگر ما سرمان را می انداختیم پایین و به رختکن می رفتیم می گفتند تیم ناامید شده. من گفتم به سمت هواداران برویم و با آنها همراه شویم تا همه بدانند ما چیزی را از دست نداده ایم و خودمان را نباخته ایم. محسن به خاطر حاشیه های آخر بازی عصبانی بود و می خواست به رختکن برود. من می گفتم باید فکر بازی های بعدی باشیم. همان شب هم با هم رفتیم و هیچ مشکلی نداشتیم. فقط به خاطر همان بحث ها ٥ میلیون جریمه شدم که محسن زحمت می کشد و پرداخت می کند.» (خنده بلند)

 

وی در پاسخ به این سوال که اگر برانکو ایوانکوویچ بخواهد در پست دفاع مقابل نفت بازی می کند یا خیر، اذعان داشت: «مقابل نفت دفاع بازی کنم؟ چرا که نه؟ برانکو بخواهد هر پستی بازی می کنم. تا قهرمانی پا پس نمی کشیم. بازی به بازی جلو می رویم. فعلا نوبت آسیاست.»

 

طارمی در پایان درباره صحبتی که برای پیشکسوتان انجام داده بود گفت: «نوشته ام بعد از دربی تند و اشتباه بود. اصلاحش کردم. کوچک همه پیشکسوتان و هواداران هستم. امروز هم مهرداد میناوند و علی کریمی آمدند و باعث افزایش روحیه ما شدند. دست همه درد نکند.»

منبع: جام نیوز