خبر خوب از اردوی الهلال برای پرسپولیسی ها
روزنامه عربستانی اعلام کرد که هافبک الهلال به خاطر آسیب دیدگی به دیدار حساس برابر پرسپولیس نمی‌رسد.

 حاشیه ها قبل از دیدار الهلال و پرسپولیس

باشگاه الهلال عربستان رسما اعلام کرد که سالم الدوسری، هافبک ملی‌پوشش به خاطر اینکه تازه از کمند مصدومیت رها شده است و به آمادگی کامل نرسیده است، بازی مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.الدوسری پیش از این به خاطر کشیدگی عضلانی در تمرینات حضور پیدا نکرده بود و بازی مقابل الخلیج را به خاطر مصدومیت از دست داده بود.

از سوی دیگر روزنامه الریاضیه عربستان با تایید این خبر اعلام کرد که رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی سرشناس الهلال در حال‌ بررسی سبک بازی تیم فوتبال پرسپولیس است تا با بهترین طرح و برنامه برابر این تیم ایرانی به میدان برود.

سرمربی الهلال از شاگردانش خواست تا با فراموش کردن بازی‌های لیگ عربستان تمام توان و تمرکز خود را معطوف به دو بازی پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های پرسپولیس تهران و الریان قطر کنند. وی همچنین خطاب به بازیکنان الهلال تاکید کرد باید به ماموریت آسیایی خود بیندیشند و قهرمانی در لیگ عربستان نباید عامل فشاری روی آنها باشد.

خبر دیگر از حریف عربستانی تیم پرسپولیس حاکی از آن است که وجود هواداران متعدد در عمان باعث شد تا باشگاه الهلال تصمیم به میزبانی از تیم پرسپولیس در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا در این کشور بگیرد.

الریاض به نقل از المفرج، مدیر اجرایی باشگاه الهلال عربستان در این خصوص نوشته است: «ما یک تجربه خوب و منحصر به فرد از سال گذشته داریم و با توجه به حضور هواداران پرشور و متعدد الهلال در عمان و حمایت‌های آنان که نقش مهمی برای این تیم دارد تصمیم گرفتیم تا دوباره از عمان به عنوان محل میزبانی بهره ببریم.»

دیدار پرسپولیس با الهلال سه‌شنبه (3 اسفند) در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به میزبانی سرخ‌های پایتخت برگزار می‌شود.

منبع: جام نیوز