رضاییان در اردوی پرسپولیس جنجال کرد تا به تیم ملی دعوت شود!
برخی از نزدیکان پرسپولیس جنجال دیروز هافبک ملی پوش تیم را بی ارتباط به موضوع تیم ملی نمی دانند.

رضاییان در اردوی پرسپولیس جنجال کرد تا ...

به واسطه درگیری علی علیپور و رامین رضاییان در تمرین روز گذشته پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ با عصبانیت شدید این دو بازیکن را اخراج و دستور داد به ایران بازگردند.حالا دیگر همه می دانند که رابطه رضاییان به عنوان شاگرد محبوب کارلوس کی روش با برانکو چگونه است. بازیکنی که بیش از تمام 8 ملی پوش دیگر پرسپولیس به حضور در تمرینات تیم ملی اصرار دارد و پچ پچ هایش در مورد جانبداری از کی روش در اردوهای سرخ بیش از پیش به گوش برانکو رسیده است.

فراموش نکنید که برانکو هنوز شایعات بازی فصل قبل پرسپولیس و ذوب آهن و همینطور حضور پیاپی رضاییان در فضای مجازی برای تهییج هوادارانش و البته مصدومیت اخیر او را فراموش نکرده است. اتفاقاتی که آگاهان به اخبار پشت پرده پرسپولیس به خوبی در جریان آنها هستند و ..!

برانکو نشان داده که معمولا وقتی تصمیمی می گیرد کمتر آن را تغییر می دهد و این یعنی شاید آینده رضاییان در ادامه راه پرسپولیس مبهم باشد و دیگر پروفسور از او بازی نگیرد. این مساله با تمام عواقب منفی اش برای رضاییان می تواند یک نکته روشن برای او به همراه داشته باشد.

جایی که با این شرایط و اخراج فعلی و مشخص نبودن وضعیت وی در جمع سرخپوشان حالا راه بازگشتش به تیم ملی باز شود و او را بتوان تنها مهره پرسپولیسی احتمالی در اردوی پیش روی تیم ملی شناخت که کی روش از او دعوت به عمل آورد.

کی روش قبلا هم چنین تجربه ای را داشته که بازیکنی که با تیمش تمرین نمی کند به اردوی تیم ملی فرا بخواند و از او بهره ببرد و این یعنی رضاییان اگر در ادامه راه با پرسپولیس شانسی برای ادامه کار نداشته باشد حداقل این شانس را دارد که کی روش او را برای کار در تیم ملی فرا بخواند.

برانکو هم قبلا مدعی بود کی روش تنها به این دلیل رضاییان را با وجود نیمکت نشینی مطلق در پرسپولیس، به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی به میدان می فرستد که طرفداران پرسپولیس را مقابل او قرار بدهد!

پیش از این یکی دو نفر از نزدیکان برانکو هم مدعی بودند در میان تمامی ملی پوشان پرسپولیس کسی که قطعا در دعوای کی روش و برانکو طرف کی روش را می گیرد، رضاییان است.

در تایید این مطلب خوب است از یک موضوع باور نکردنی دیگر هم مطلع شوید؛ ساعتی بعد از آن که برانکو سر میز شام اعلام کرد رامین و علیپور به تهران برمی گردند، دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس به شوخی به رضاییان بابت دعوت به تیم ملی تبریک گفتند!

از دو روز قبل بازی پرسپولیس و الهلال که اعلام شد کی روش قصد دعوت از ملی پوشان پرسپولیس را ندارد، رضاییان و 2 بازیکن ملی پوش پرسپولیس تمام فکر و ذهن شان درگیر این موضوع شده بود و به شدت از برانکو عصبانی بودند. آنها حتی با هماهنگی مدیرعامل پرسپولیس، سیدجلال را مامور گفتگو با برانکو کردند تا شاید برانکو راضی شود به خاطر آنها با کی روش سازش کند.

این وسط وقتی رضاییان و علیپور از اردو کنار گذاشته شدند، دو ملی پوش پرسپولیس به شوخی به رامین گفتند: «خب مبارک باشد، برای تو که بد نشد، حالا با خیال راحت به تهران می روی چون کی روش تو را به تیم ملی دعوت می کند.»

 

منبع: جام نیوز