عذرخواهی رضاییان از برانکو و هواداران پرسپولیس در برنامه زنده
بازیکن اخراجی پرسپولیس گفت: «اگر قسمت نشد و اتفاقاتی افتاد و من کنار تیم نبودم برای تیم بزرگ پرسپولیس آرزو می کنم در این مسیر موفق باشد.»

این اتفاقات به خاطر فشار تمرین ها بود؛

 

 رامین رضاییان در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: «نمی خواهم برگردم به گذشته، شاید برانکو انتظار نداشت چنین اتفاقی بیفتد. من هشت سالی که در لیگ برتر بازی کردم و مخصوصا سال گذشته که شاگرد برانکو بودم، کوچکترین مشکلی نداشتم. این اتفاق که افتاد شاید به خاطر فشار تمرین ها بود.»

 وی افزود: «علیپور همشهری و هم استانی من است و هیچ مشکلی با او ندارم. این اتفاق افتاد و گفتم پشت خط بیایم و از شخص آقای طاهری که برای من زحمت کشیده عذرخواهی کنم.»

 رضاییان ادامه داد: «تمام خواسته ام این بود که تلاش بکنم پرسپولیس امسال قهرمان شود اما با بدشانسی این اتفاقات افتاد. خواستم از این طریق از تمام هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس که از من حمایت کردند به خصوص شخص برانکو و آقای طاهری به عنوان سرمربی و سرپرست باشگاه عذرخواهی کنم چون انتظار از من بیشتر بود. خواستم بیایم معذرت خواهی کنم از هواداران بزرگ که به من لطف داشتند.»

 هافبک پرسپولیس تاکید کرد: «اگر شد باعث افتخار من است که به تیم محبوبم پرسپولیس برگردم و کمک کنم و امسال جشن قهرمانی را با هم بگیریم. تمام تلاش خودم را مثل همیشه می کنم اگر قسمت نشد و اتفاقاتی افتاد و من کنار تیم نبودم برای تیم بزرگ پرسپولیس آرزو می کنم در این مسیر موفق باشد.»

 رضاییان در پایان گفت: «همه بدانند که آقای طاهری برای رامین رضاییان خیلی زحمت کشیدند به خصوص امسال و این هیچ وقت از یادم نمی رود.»

 

منبع: جام نیوز