سرمربی پرسپولیس گفت: «همه ما شاهد هستیم که فوتبال چقدر مهم است و در سطح جهان اهمیت دارد.»

 برانکو ایوانکوویچ در نشست امروز 3 باشگاه لیگ برتری در بیمه ایران اظهار داشت: «خدمت مدیران بیمه ایران و 3 باشگاه بزرگ ایران عرض سلام و خسته نباشید دارم. من اینجا خارجی هستم و اینجا آمدم که دانش و تجارب خود را در خدمت فوتبال ایران قرار دهم. واقعا خوشحال می شوم از سرمایه گذاری هایی که در ورزش می شود. فوتبال فقط فوتبال نیست و یک چیزی فراتر از ورزش است. به خاطر همین فعالیت های اجتماعی بسیار مهم است و همه ما شاهد هستیم که فوتبال چقدر مهم است و اهمیت دارد در سطح جهان.»

 

وی افزود: «چیزی که از همه مهمتر است، سرمایه گذاری در ورزش است. نشان داده شده و ثابت شده که چقدر سود به جامعه ورزشی برمی گردد. نمی خواهم اشاره کنم سروکار داشتن با ورزش چقدر مفید است و مردم چقدر می توانند سلامتی بیشتر با ورزش داشته باشند. چه خطراتی جوامع را تهدید می کند و ایران نیز همینطور است. ورزش تنها فضایی است که می تواند برای جوانان یک زندگی سالم را تضمین کند. از فکر کردن به مواردی که به زندگی جوانان لطمه می زند، جلوگیری می کند.»

 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: «این همکاری یک همکاری دوجانبه است و منافع مشترک دارد. باشگاه به نوعی به منابع مالی دست پیدا می کند و شرکت بیمه هم از مواردی که فوتبال می تواند ارائه دهد، استفاده می کند. در همین راستا تیم های فوتبال نیز سریع تر می توانند به اهداف پیش رو برسند.»

 

وی در ادامه بیان داشت: «من یک بار دیگر از طرف خودم و بازیکنانم تشکر می کنم که از این همکاری نفع خواهند برد. همچنین از طرف همه بازیکنان جوان که شرایط بهتری خواهند داشت.»

 

برانکو همچنین در حاشیه این نشست عنوان کرد: «باید عرض کنم این حساسیت ورزشی که بیمه ایران به خرج داد، خیلی با ارزش است. خودمان می دانیم که ایران چقدر قشر جوانش زیاد است. همین حرکات می تواند فضا را برای ورزش کردن جوانان بیشتر کند.»

 

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس افزود: «فعلا در بهترین موقعیت قرار داریم و یک برتری امتیازی نسبت به حریفان گرفته ایم. نیازی به پنهان کردن نیست. ما در ابتدای فصل اعلام کردیم امسال هدفمان قهرمانی است. نمی خواهم بگویم انشاالله بلکه می گویم حتما قهرمان می شویم.»

 

منبع: جام نیوز