آرش برهانی در سال ۹۵ مجبور شد از تیم محبوبش برود. او در لیست منصوریان جایی نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شماره ۹ پس از ۹ سال از تیم محبوبش رفت و راهی پیکان شد اما گویا طالع او در این تیم شوم بود. آرش نیامده مصدوم شد و هر چه تلاش کرد نتوانست به روزها خوبش برد و پس از نیم فصل طرفین تصمیم به جدایی گرفتند. بعد از آن آرش به عضویت تیمی در نیامد و پس از مدتی درگیر بیماری پدرش شد. او در گفت و گویی نوروزی با شهروند درباره خیلی از مساپل صحبت کرده است.

 

*سال ۹۵ برای آرش برهانی چطور بود؟

سال ۹۵ سال خوبی بود. از نظر فوتبالی سال خوبی نداشتم اما در زندگی شخصی به موفقیت های خوبی دست پیدا کردم.

 

*تلخ ترین اتفاق سال ۹۵ کدام اتفاق بود؟

بدون تردید فوت منصورخان پورحیدری بدترین اتفاق ممکن بود. ایشان وقتی در استقلال بودم خیلی هوای من را داشتند. همچنین آتش گرفتن ساختمان پلاسکو و شهادت چند آتش نشان هم برای من بسیار سخت و دردناک بود.

 

*این روزها بابت مریضی پدرت شرایط سختی را تحمل کردی و در عین حال نشان دادی خیلی خانواده دوست هستی.

پدر و مادرم همه چیز من هستند و حاضرم هر کاری برایشان انجام دهم. این چند وقت که پدرم مریض بود بسیار نگران بودم و خدا را شکر که حال پدرم مساعد شد و خطر برطرف شد.

 

*آرش برهانی از فوتبال خداحافظی کرده یا قرار است خداحافظی کند؟

هنوز در این باره تصمیم قطعی نگرفتم اما احتمال زیادی دارد که این اتفاق رخ دهد و از فوتبال خداحافظی کنم.

 

*قبول داری که انتخاب پیکان اشتباه بود؟

پیکان انتخاب اشتباهی نبود. دوست داشتم دوباره با اقا مجید کار کنم. ایشان در ۱۸ سالگی در پاس به من بازی داد و به گردن من در فوتبال خیلی حق دارد. مدیون ایشان بودم. البته کتمان نمی کنم که دوست داشتم در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم اما قسمت نبود.

 

*بعد از اتمام فوتبالت به سراغ مربیگری می روی یا از فوتبال فاصله می گیری؟

مربیگری را دوست دارم و فکر می کنم استعدادش را داشته باشم اما الان زود است و فعلا تمرکزم را روی بیزینس گذاشته ام.

 

*وقتی از استقلال رفتی بیشتر در رسانه ها و جشن ها و ... بودی و گویا وارد حاشیه شدی.

این مساله را قبول ندارم. من بعد از ترک استقلال وارد حاشیه نشدم. در پیکان مدت های مدیدی را مصدوم بودم. از طرفی دوستانم من را دعوت می کردند و دوست داشتم تا در کنارشان باشم.

 

*از منصوریان دلخور هستی که تو را کنار گذاشت؟

سال آخری که منصوریان بازی می کرد باهم هم تیمی بودیم. برای او احترام زیادی قائلم به هر حال تشخیص داد که در استقلال نباشم. من طرفدار استقلال هستم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

 

*بهترین بازیکنان این فصل استقلال چه کسانی بودند؟

فرشید اسماعیلی به نظرم بهترین بازیکن این فصل استقلال بوده و در کنار او سید حسین حسینی هم درخشیده است. حسینی آینده درخشانی دارد.

 

*دربی ۸۴ را دیدی و این برد چه حسی به تو داد؟

در منزل بودم و دربی را دیدم. ۹ سال در استقلال بودم و این تیم را عاشقانه دوست دارم و جوانی ام را برای این تیم گذاشتم. طبیعتا از برد تیم محبوبم در دربی بسیار خوشحال شدم.

 

*برخی معتقدند آرش برهانی در اصل پرسپولیسی بود و به خاطر پول بیشتر به استقلال آمد.

این نظر شماست اما اصلا اینطور نیست. من اتفاقا با ۵۰ میلیون کمتر راهی استقلال شدم و پرسپولیس پول بیشتری می داد. این را می توانید از آقای فتح الله زاده بپرسید پاسخ می دهند. استقلال از پرسپولیس بیشتر پیگیر بود و به همین دلیل من این تیم را انتخاب کردم.

 

*مهمترین هدفت در سال ۹۶ چیست؟

مهمترین خواسته ام این است که اگر امکان داشته باشد یک سال دیگر بازی کنم و چه بهتر که در استقلال باشد و اگر نشد هدفم این است که کلاس های مربیگری را شروع کنم.

 

*اگر بخواهند برایت بازی خداحافظی بگذارند دوست داری جلوی کدام تیم بازی کنی و چه کسانی در تیمت حضور داشته باشند؟

هنوز به این مساله فکر نکردم و به همین هم نمی دانم که چه کسانی در تیمم حضور داشته باشند اما عاشق بارسلونا هستم و خدا را چه دیدید؛ شاید یک روز جلوی بارسلونا بازی کردم و از فوتبال خداحافظی کردم.

 

*حرف آخر...

آرزو می کنم مردم ایران سال خوبی را پیش رو داشته باشند و تیم ملی فوتبال ما هم بتواند راهی رقابت های جام جهانی شود.

116