درباره زندگی فوتبالی مهدی طارمی
مهاجم گلزن پرسپولیس در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بهتر بازی می‌کنم چون یک سال بود که به تیم ملی ایران دعوت شده‌ بودم و تجربه خوبی کسب کردم.

طارمی: کریمی و دایی الگوی من بودند 

مهدی طارمی مهاجم گلزن پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: دور اولی که من در سال 2015 در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم برای من سخت‌تر از این دوره بود. اولین سالی بود که در فوتبال ایران مطرح شده و در تیم بزرگی مثل پرسپولیس وارد شده بودم که هواداران زیادی دارد.

وی افزود: ولی در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بهتر بازی می‌کنم چون یک سال بود که به تیم ملی ایران دعوت شده‌ و تجربه خوبی کسب کردم. به نظرم بازی‌هایی که به همراه تیم ملی ایران انجام دادم باعث شد تا راحت‌تر در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم.

مهاجم پرسپولیس درباره زندگی فوتبالی خود گفت: چون من از 6 سالگی فوتبال بازی می‌کردم از همان دوران نیز مهاجم بودم و از بازیکنان خارجی رونالدوی برزیلی را دوست داشتم و الگویم بود. از بازیکنان ایرانی علی کریمی و علی دایی الگوهایم بودند چون هر دو آنها سطح بالایی داشتند ولی علی دایی را بیشتر دوست داشتم چون پستش مهاجم نوک بود.

 

منبع: فارس