پرسپولیس نمي‌تواند خارجی بگیرد، نمي‌دانم چرا مذاکره مي‌کند
مدیر عامل باشگاه پیکان گفت: «ما منشا را مي‌خواهیم و مدیر برنامه‌هاي او هم به ما اعلام کرد که اولویت او پیکان است و بعد در خصوص پیشنهاد‌هاي باشگاه‌هاي دیگر تصمیم مي‌گیرد.»

محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن خارجی

محمود شیعی از کار باشگاه پرسپولیس متعجب است. وی مي‌گوید وقتی اینها از جذب بازیکن خارجی محروم هستند و مهدی تاج هم به این موضوع اشاره داشتند نمي‌دانم چرا با بازیکن ما صحبت مي‌کنند.

مشروح اظهارات شیعی را در ادامه می خوانید:

* پرسپولیسی‌ها هم که به مذاکره با منشا اعتراف کردند؟

- بله، متاسفانه وقتی که بازیکن با ما قرارداد دارد این کار غیرحرفه‌اي بود و ما هم مدیر برنامه ایشان را خواستیم و با او صحبت کردیم و همانطور که آقای جلالی هم مصاحبه کردند ایشان معذرت‌خواهی کردند. البته ایشان رفتن منشا را هم به پرسپولیس تکذیب کرد و گفت قرار نیست که برود.

 

* به عنوان عضو هیات ريیسه آیا باشگاه پرسپولیس مي‌تواند بازیکن خارجی جذب کند؟

- تا آنجایی که من در جریان هستم به دستور آقای تاج کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان خارجی و مطالبات آنها از باشگاه تشکیل شده و باشگاه هایی که بدهی دارند نمي‌توانند برای فصل بعد بازیکن جذب کنند و گویا حتی در مصاحبه روز گذشته خود به آن هم اشاره داشتند حالا با تمام این تفاصیل نمي‌دانم چرا باشگاه پرسپولیس با او مذاکره کرده وقتی نمي‌تواند بازیکن خارجی جذب کند.

 

* باشگاه پیکان به دنبال تمدید قرارد منشا هست یا نه‌؟

- ما منشا را مي‌خواهیم و مدیر برنامه‌هاي او هم به ما اعلام کرد که اولویت او پیکان است و بعد در خصوص پیشنهاد‌هاي باشگاه‌هاي دیگر تصمیم مي‌گیرد.

 

* آیا منشا را جریمه مي‌کنید؟

- در این خصوص بعد از پایان فصل تصمیم مي‌گیریم.

 

* آیا باشگاه پیکان از داور بازی با پرسپولیس شکایت مي‌کند؟

- من و متعاقبا باشگاه چنین قصدی نداریم. من معتقدم که باید از داوری حمایت کرد تا پیشرفت کند.

 

* اما باشگاه شما متضرر شد؟

- بله ما متضرر شدیم ولی اشتباهات داوری جزو فوتبال است. شما یک زمانی از این اشتباهات منتفع مي‌شوید و یک زمانی هم متضرر، برای همین باید به دنبال این باشیم که داوری‌ها پیشرفت کند‌. من طی جلسه‌اي که با آقایان کامرانی فر و اصفهانیان داشتم از انها خواستم که طرح‌هاي خود را برای پیشرفت داوری بدهند و ما هم از آن حمایت مي‌کنیم‌. با شکایت و شکایت کشی مشکل داوری حل نمي‌شود بلکه باید به دنبال راه‌حل باشیم. شما مطمئن باشید اشتباهات سهوی است و هیچ داوری شرف خود را نمي‌فروشد.

 

* آیا پیکان هنوز به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است؟

- بله، چهار بازی باقی مانده و هر اتفاقی رخ مي‌دهد و اختلاف ما با تیم چهارم یک امتیاز است بنابراین هنوز به کسب سهمیه امیدواریم و آقای جلالی و بازیکنان تلاش خود را مي‌کنند تا به این مهم برسند.

 

* جلالی فصل بعد مي‌ماند؟

- صحبتی برای رفتن ایشان نبوده، تا این لحظه به غیر از مجید جلالی از هیچ مربی دیگری برنامه نخواستیم، حتی در تمرین روز گذشته هم به طور ضمنی در رابطه با جذب بازیکن صحبت کردیم،‌ البته تا الان به طور مکتوب برنامه‌هاي جلالی را دریافت نکردیم اما از او برنامه خواستیم و به دنبال این هستیم تا نقطه نظرات مان را به هم نزدیک کنیم. در حال حاضر مشغول جمع بندی هستیم تا در رابطه با جذب بازیکنان مورد نظر برنامه‌ریزی کنیم.

 

منبع: روزنامه گل