واکنش رضائیان به پرداخت یک میلیارد برای جدایی از پرسپولیس
رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس گفت: خیلی تلاش کردم به پرسپولیس برگردم و حتی دو، سه دقیقه تا آخر فصل بازی کنم و برای قهرمانی تلاش داشته باشم ولی الان سکوت خواهم کرد.

گفتگویی خواندنی با رضاییان درباره اخراجش از پرسپولیس

رامین رضاییان در روز میلاد با سعادت امام علی علیه السلام و روز پدر اظهار کرد: اتفاقات زیادی برای من افتاده ولی همیشه سعی کردم پدرم را شاد و خندان کنم. پدرم مثل کوه پشتم ایستاده و اگر رامین رضاییان شدم، به لطف او بوده است.وی ادامه داد: وقتی به پرسپولیس آمدم، نگفتم دوست دارم بگویم از بچگی پرسپولیسی بودم یا نه یا علاقه خاصی به رنگ قرمز داشتم که به پرسپولیس آمدم؛ نمی‌خواستم شعار بدهم و تلاش کردم هرچه دارم برای پرسپولیس بگذارم.

مدافع سابق پرسپولیس درباره جدایی از این تیم ابراز کرد: دوست ندارم خیلی به آنها اشاره کنم و یک روز حرف می‌زنم اما نمی‌خواهم خاطرات خوب با پرسپولیس را به کام هواداران تلخ کنم. همه تلاشم را کردم ولی بخاطر یک اتفاق که نمی‌دانم چه بگویم از این تیم رفتم. سال‌هاست در لیگ برتر هستم ولی یک کارت قرمز نگرفتم. آقای مرفاوی در گوش من زد ولی دستش را بوسیدم و همیشه به مربیان و بزرگتران احترام گذاشتم. حواشی را اطرافیان من ساختند و سوء استفاده کردند.

رضاییان درخصوص اینکه گفته می‌شود یک میلیارد تومان برای جدایی از پرسپولیس داده است، گفت: امکان ندارد حاشیه را دوست داشته باشم. هروقت در پرسپولیس بودم با تمام وجود بازی کردم. خیلی تلاش کردم به پرسپولیس برگردم و حتی دو، سه دقیقه تا آخر فصل بازی کنم و برای قهرمانی تلاش داشته باشم ولی الان سکوت خواهم کرد. فکر نمی‌کردم از پرسپولیس جدا شوم و من هم به‌عنوان هوادار همین مقدار پول را برای جدایی از پرسپولیس دادم تا به پرونده آقای ژوزه کمکی شود.

وی تصریح کرد: دو سالی که در پرسپولیس بودم، هواداران زحمت زیادی برای من کشیدند و تشویقم کردند. برگشتم به پرسپولیس برای به دست آوردن دل تک تک هواداران بود. آنقدر یک اتفاق کوچک را بزرگ کردند که نمی‌توان گفت. هواداران هرجا مطلبی می‌خوانند، باور نکنند. دست تک تک هواداران را می‌بوسم. تمام استادیوم در بازی با صنعت نفت رامین رضاییان را تشویق می‌کردند که من اشک ریختم و بعد از تعویض سعی کردم موثر ظاهر شوم که پاس گل هم دادم. اگر اشتباهی داشتم، هواداران من را ببخشند.

 

منبع: کاپ