برای فصل بعد بازیکن پرسپولیس خواهم بود
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه از چندماه پیش دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان بود و خوشحالم که اکثر بازیکنان می‌مانند و برانکو هم خواهد ماند.

 سیدجلال حسینی:برانکو هم ماندنی است

 سیدجلال حسینی درباره تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس از چند ماه پیش به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان، از جمله من بودند که امروز فرصت خوبی دست داد تا با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادم را تمدید کنم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌آید مسئولان باشگاه در این مقطع با شما تمدید کردند تا فشار از روی تیم بردارند، گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس از جمله آقایان طاهری و ترکاشوند زحمات زیادی برای پرسپولیس می‌کشند و دنبال این هستند که با تمدید قرارداد بازیکنان شرایط را برای موفقیت تیم در فصل آینده مهیا کنند. از همین رو تا الان با اکثر بازیکنان تمدید شده و حتی خود برانکو قرار است بماند. من هم خوشحالم که قرارداد 2 ساله‌ام را با باشگاه امضا کردم و امیدوارم با نتایج خوب هواداران راضی و خشنود نگه داریم. هدف همه اعضای تیم خوشحال کردن هواداران است.

حسینی درباره مساوی پرسپولیس مقابل الریان خاطرنشان کرد: در بازی با الریان همه دیدند که ما بازی خوبی ارائه دادیم، حریف با یک بازی بسته به دنبال گل نخوردن و تک امتیاز بود. به هر حال فوتبال است و ما دراین بازی فرصت‌های گلزنی‌مان استفاده نکردیم. این هم خودش یک بدشانسی است.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا این تیم برای صعود از این گروه می‌تواند الهلال را شکست دهد یا نه، تصریح کرد: در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با ماشین‌سازی است چرا که بازی به بازی پیش می‌رویم، ابتدا باید قهرمانی‌‌مان را در لیگ قطعی کنیم و بعد از آن به دیدار با الهلال فکر می‌کنیم.

وی درباره غیبت خودش و سروش رفیعی مقابل الهلال و اینکه این مسئله چقدر به پرسپولیس ضربه می‌زند، عنوان کرد: پرسپولیس این فصل بارها نشان داده که به یکی دو بازیکن متکی نیست. قبلا مقابل نفت تهران 5،6 بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم اما دیدید که نتیجه خوبی گرفتیم. هدف ما این است که با شکست الهلال از این گروه صعود کنیم و انشاءالله با تلاش بچه‌ها این اتفاق رخ خواهد داد.

حسینی در پایان در مورد هجمه‌ای که درمورد طارمی وجود دارد، گفت: مهدی یکی از بهترین بازیکنان ایران و آسیا است و امسال هم عملکرد فوق‌العاده‌ای در لیگ داشته و گل‌های بسیاری برای تیم زده است. مطمئن باشید همچنان او بهترین بازیکن ما است انشاءالله که همین روند را ادامه می‌دهد. پنالتی گل نشده برای هر بازیکنی در دنیا رخ می‌دهد.

 

منبع: جام نیوز