پرسپولیس سال بعد با این تیم قهرمان نمی‌شود
در حال حاضر پرسپولیس نیمکتی ضعیف و خالی از بازیکنان مفید دارد اما این نقص برای ‌سال آینده حتما باید برطرف شود.

حرف های حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس

در حال حاضر پرسپولیس نیمکتی ضعیف و خالی از بازیکنان مفید دارد اما این نقص برای ‌سال آینده حتما باید برطرف شود. ورود به لیگ فصل آینده با همین تیم اصلا منطقی نیست چون در برخی از بازی‌ها دیدیم که پرسپولیس به دلیل مصدومیت یکی دو بازیکن با مشکل مواجه شد چون روی نیمکت جایگزین خوبی برای آنها نداشت.ضمن این‌که برخی از بازیکنان موثر پرسپولیس مثل محسن مسلمان، سروش رفیعی،مهدی طارمی و کمال کامیابی نیا سودای لژیونر شدن را در سر می‌پرورانند. اگرچه هنوز تکلیف این بازیکنان مشخص نیست اما پرسپولیس حتما باید قبل از این‌که تکلیف این بازیکنان روشن شود جانشین آنها را پیدا کند.

قبول دارم که پیدا کردن جانشین این افراد سخت است اما این هنر مسئولان و مدیران پرسپولیس خواهد بود که بتوانند تیمی قدرتمند برای فصل آینده ببندند. پرسپولیس نباید اشتباهاتی که در فصول گذشته مرتکب شد را برای فصل آینده هم تکرار کند.دیدیم که فرصت دادن به برانکو چقدر به نفع پرسپولیس بود و نباید فصل آینده با یکی دو شکست به این مربی اعتراض شود. درباره شرایط کادر فنی هم باید بگویم که انتخاب دستیاران برانکو براساس سلیقه خود اوست و قطعا او اجازه نمی‌دهد فرد دیگری وارد کادر فنی‌اش شود. پرسپولیس اگرچه در لیگ جاری توانست به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند، اما این دلیل نمی‌شود که این تیم با همین داشته‌های خود پا به لیگ فصل آینده بگذارد. پرسپولیس در فصل جاری هم مشکلاتی داشت اما به این دلیل که از بقیه تیم‌های لیگ برتر قدرتمندتر بود قهرمان شد.

البته در شایستگی پرسپولیس برای قهرمانی شکی نیست اما حرف من روی این است که این تیم برای فصل آینده حتماً باید تقویت شود. پرسپولیس نیاز به تغییرات و تقویت دارد. تیم‌هایی که در لیگ برتر قهرمان می‌شوند معمولاً در‌سال آینده با مشکل مواجه می‌شوند چون فکر می‌کنند با همین تیم باز هم می‌توانند موفق شوند و به همین دلیل نه‌تنها قوی‌تر نمی‌شوند بلکه ضعیف هم می‌شوند. به همین دلیل پرسپولیس حتماً باید برای آینده تقویت شود. با این تیم نمی‌توان باز هم به قهرمانی رسید چون همه تیم‌ها از پرسپولیس فعلی شناخت پیدا کرده‌اند و به این سمت می‌روند که خودشان را تقویت کنند. به همین دلیل حتی باید سیستم این تیم هم تغییر کند. اگر پرسپولیس با همین شیوه بخواهد فصل آینده را آغاز کند گرفتار بقیه تیم‌ها می‌شود و نمی‌تواند قهرمانی را تکرار کند.قطعاً خود برانکو هم این موضوع را بهتر از همه می‌داند که تیمش در تمام خطوط به بازیکنان خوبی نیاز دارد.

 

منبع: شهروند