کاشانی: رضاییان هم باید به جشن قهرمانی بیاید
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو فعلاً با ما یک سال دیگر قرارداد دارد. البته وقتی شما به کلاس بالاتر می‌روید باید دبیر خود را عوض کنید!

رضاییان در جشن پرسپولیس

جعفر کاشانی در مورد قهرمانی زودهنگام تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: خیلی راحت هم قهرمان نشدیم. پرسپولیس باید 5، 6 هفته زودتر قهرمان می‌شد! البته قهرمانی لیگ مهم نیست بلکه ما باید در زمینه‌های دیگر مانند مسائل فرهنگی و اخلاقی قهرمان شویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازیکنان این تیم باید از هر نظر الگو باشند. باید لباس پوشیدن آنها هم با شأن و شخصیت تیم قهرمان پرسپولیس همخوانی داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود قرارداد برانکو به مدت 5 سال تمدید خواهد شد، گفت: برانکو فعلاً با ما یک سال دیگر قرارداد دارد. البته وقتی شما به کلاس بالاتر می‌روید باید دبیر خود را عوض کنید!

کاشانی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس در فضای مجازی خواستار حضور رامین رضاییان، مدافع اخراجی این تیم در جشن قهرمانی شده‌اند، خاطرنشان کرد: چرا نباید رامین رضاییان به جشن بیاید؟ پرسپولیس متعلق به یک فرد نیست. حق او و تمام پرسپولیسی‌هایی که یک روز در این باشگاه جایگاهی داشته‌اند، این است که در جشن قهرمانی حضور داشته باشند.

 

منبع: میزان