ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی امروز
پرسپولیس تهران در هفته بیست و هشتم لیگ در ورزشگاه آزادی پذیرای پدیده مشهد است و پیش از این دیدار نگاهی خواهیم داشت به ترکیب احتمالی سرخپوشان برابر تیم رده نهمی در جدول لیگ.

پرسپولیس با چه ترکیبی امروز به میدان میرود؟

پرسپولیس تهران که با اختلاف امتیاز مناسب سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر قهرمانی خود را مسجل کرد، امروز در ورزشگاه آزادی برابر پدیده رده نهمی خواهد رفت.سرخ پوشان در پایان این دیدار جشن قهرمانی خود را در حضور گسترده هوادارانشان برگزار می کنند و برانکو برای این دیدار با تغییراتی جزیی بازیکنان پرسپولیس را روانه میدان خواهد کرد. دیداری که در انتهای آن جشن قهرمانی برگزار می شود کمی دور از ذهن است که بازیکنان جوان در آن حضور داشته باشند و برانکو به یاران همیشگی خود بازی ندهد. سرخپ.شان در این دیدار محسن مسلمان را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت و با پایان مصدومیت احمد زاده و نریمان جهان سرمربی سرخپوشان در میانه میدان میتواند تعویض های کارآمدی را داشته باشد.

بنابراین در ترکیب پرسپولیس علیرضا بیرانوند درون دروازه قرار خواهد گرفت. بیرانوند در این فصل بهترین عملکرد در بسته نگه داشتن دروازه بوده و رکوردار کلین شیت در فصل جاری است و بازی فردا موقعیتی است تا او با حضور 90 دقیقه ای آمار خود را بهبود ببخشد. در خط دفاع برانکو به بازیکنان چند دیدار قبلی و تقریبا ثابت خود بار دیگر اعتماد خواهد کرد. دفاع پرسپولیس در 5 هفته اخیر نمایش خوبی داشته و آنها تنها یک گل دریافت کرده اند. سید جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه و صادق محرمی جوان در خط دفاع قرار خواهند گرفت.

در میانه میدان پرسپولیس یک تغییر خواهد داشت. فرشاد احمدزاده که به دلیل مصدومیت چند بازی در ترکیب قرار نداشته از کمند مصدومیت رها شده و به برانکو در این دیدار او را به جای محسن مسلمان در ترکیب اصلی جای خواهد داد. به همراه احمد زاده، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری در میانه میدان از دقایق ابتدایی در ترکیب حضور خواهند داشت.

در دو بازی قبلی که احمدزاده مصدوم بود برانکو از امیری در یک خط عقب تر بازی گرفت و علی علیپور به جای او در کنار مهدی طارمی به میدان رفت. با احتمال جایگزینی احمدزاده به جای مسلمان، وحید امیری یک خط عقب تر به میدان خواهد رفت تا علیپور که به همراه طارمی در هفته گذشته برابر ماشین سازی دو گل پرسپولیس را به ثمر رساندند، دوباره در خط حمله حضور داشته باشد.

در ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پدیده مشهد علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، سروش رفیعی، کمال الدین کامیابی نیا، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و مهدی طارمی به میدان خواهند رفت.

 

منبع: جام نیوز